האם תרצה שהמערכת תחזור למספר הטלפון שממנו חייגת?
-
כהוספה והשלמה למה שכתבתי, אין דחוף לי דוקא שיהיה באופן שכתבתי, אלא שיהיה איזה אופן שאפשר לחזור ללקוח לפי הטלפון שממנו הוא חייג ולפי המספר שהוא בוחר להשאיר.
אודה מאוד מראש למי שיודע כיצד ניתן להגדיר זאת. -
@אבא-של-מאיר תעשה שהמערכת תשלח צינתוק למס פר שיתקשר
ב"ה
שליחת צנתוק למחייג בכניסה לשלוחה (ניתן להטמעה בכל מודול)
ניתן להגדיר שבכניסה לשלוחה המערכת תשלח צנתוק (צלצול ניתוק) למחייג
ההגדרה היאsend_tzintuk=yes
ברירת מחדל המספר ממנו יוצאת השיחה הוא המספר הראשי של המערכת
ניתן להגדיר זיהוי של מספר משני או מספר שאושר לזיהוי יוצא
ההגדרה היאsend_tzintuk_from=0772222770 במקרה כזה, המערכת תוציא את השיחה ממספר 0772222770
שימו לב! ניתן לשלוח צנתוק לאותה שלוחה רק פעם אחת בשיחה.
לעת עתה (עד להודעה אחרת בפורום) הצנתוק ללא עלות יחידות
||שמואל בחדש במערכת|| -
יישר כח!
האם הפתרון הוא לשלוח למחייג את הצינתוק מהקו?
כנראה שלא הסברתי את עצמי כמו שצריך.
הצורך שלי הוא לקבל (נניח דרך המייל) את פרטי המתקשר, דהיינו את המספר שלו ואת המספר שהוא השאיר.
בעיקרון מה שיכול לעזור זה קבלתנתונים, הבעיה היא רק ששם לא מצאתי דרך להסיר את כתובת המייל. כי בכל פעם שאני נכנס לשלוחה הוא מבקש אנא הקיש את כתובת המייל.
אני בטוח שאפשר להגדיר לדלג על זה, אני רק לא יודע איך. -
@מאיר-דורי-0 לא הצלחתי להבין מה הקשר למה שהוא ביקש... הוא ביקש שהוא יוכל לחזור למספר המתקשר-שיופיע לו מי התקשר, מה הקשר שליחת צינתוק?
@אבא-של-מאיר
לא הבנתי, איפה אתה צריך את זה? כשמתקשרים למענה אנושי ואין מענה? אז יש הגדרה ברורה במודול תור, לא?
ואם אתה צריך רק את המספר שלו בדו"ח אז אפשר אכן כמו שכתבת בקבלת נתונים שיקלוט את המספר.
בקיצור, תכתוב את הצורך ואופן השימוש וכך נידע יותר ברור איך לעזור לך בעז"ה
עריכה: אכן אפשר לקבל רק את מספר המתקשר, לא הבנתי איך השתרבב לך בקשת מייל, אולי תעלה את ההגדרות שהכנסת בשלוחה? -
@שמואל-ש חשבתי שהוא רוצה שהמערכת תחזור למאזין
-
תודה לכולם (מתנצל שאין לי הרשאות לעשות לייקים)!
הצורך שלי הוא מבוסס על מודול קבלת נתונים (משהו בערך כמו קבלת לידים מאתר איטרנט) שהלקוח יוכל למלאות טופס, ואני רואה בטופס (שמגיע אלי למייל) את הטופס שלו.
רקשבמקרה שלי אני צריך שהוא ימלא רק מספר טלפון (ונניח שהמערכת תרשום אוטומטית גם את המספר של המתקשר עצמו או שתשאל אותו מראש אם רוצה למספר שממנו חייג וכו'). -
@שמואל-ש אמר בהאם תרצה שהמערכת תחזור למספר הטלפון שממנו חייגת?:
@מאיר-דורי-0 לא הצלחתי להבין מה הקשר למה שהוא ביקש... הוא ביקש שהוא יוכל לחזור למספר המתקשר-שיופיע לו מי התקשר, מה הקשר שליחת צינתוק?
@אבא-של-מאיר
לא הבנתי, איפה אתה צריך את זה? כשמתקשרים למענה אנושי ואין מענה? אז יש הגדרה ברורה במודול תור, לא?
ואם אתה צריך רק את המספר שלו בדו"ח אז אפשר אכן כמו שכתבת בקבלת נתונים שיקלוט את המספר.
בקיצור, תכתוב את הצורך ואופן השימוש וכך נידע יותר ברור איך לעזור לך בעז"ה
עריכה: אכן אפשר לקבל רק את מספר המתקשר, לא הבנתי איך השתרבב לך בקשת מייל, אולי תעלה את ההגדרות שהכנסת בשלוחה?אם אני אשתמש במודול תור, בהנחה שאני לא מעוניין בתור אלא בהשארת מספר, צריך מן הסתם לעשות שינויים במודול הזה, אנסה לראות אלו שינויים צריך ואעדכן בל"נ.
תודה על ההכוונה מה המודול המתאים כעת. -
@אבא-של-מאיר למה לא להשתמש במודל חלוקת אישורים?
-
@מתעניין אכן עיינתי עכשיו במודול הזה (לא ידעתי שהוא קיים) ובפשטות הוא נראה מתאים לצורך הנ"ל.
-
@אבא-של-מאיר עיין כאן, זה אמור לעזור לך.