הפנית שיחה למערכת אחרת במקרה שאין מענה
-
כהמשך לנושא הזה
אני רוצה שבכל מקרה שהלקוח לא נענה הוא יופנה אוטומטית למערכת אחרת.
השאלה איך עושים את זה.
תודה רבה -
@MERS-0
מעבר בסיום החיוג אם השיחה לא נענתה וכד'
אחרי כמה זמן יעבור לשלוחה אחרת - אם אין מענהrouting_end_time=20בדוגמה מוגדר שאם המחייג לא קיבל מענה יעבור אחרי 20 שניות
לאיזה שלוחה יעבור
ניתן להגדיר לעבור לשלוחה אחרת, | ראה כאן את האפשרויות להגדרה. לדוגמה:routing_end_goto=/8 -
@לומד-עס אמר בהפנית שיחה למערכת אחרת במקרה שאין מענה:
@MERS-0
מעבר בסיום החיוג אם השיחה לא נענתה וכד'
אחרי כמה זמן יעבור לשלוחה אחרת - אם אין מענהrouting_end_time=20בדוגמה מוגדר שאם המחייג לא קיבל מענה יעבור אחרי 20 שניות
לאיזה שלוחה יעבור
ניתן להגדיר לעבור לשלוחה אחרת, | ראה כאן את האפשרויות להגדרה. לדוגמה:routing_end_goto=/8אני רוצה שהוא יעבור למערכת אחרת
נ.ב. בסוף אי"צ לשלוחה מסוימת שם אלא לשלוחה ראשית במערכת השניה.
אני רק באמצע חיפוש עכשיו שאם הוא עולה שם פעם שניה בתוך דקה שיעבור לשלוחה מסוימת, ושאם זה המספר שלי אז שיעבור לשלוחה אחרת...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות