לא נפתר ראוטינג טיים מרובה
-
שלום
איך ניתן להגדיר שיהיה במודול ראוטינג טיים אפשרות שינתב לכמה נציגים בו זמנית?
תודה רבה. -
-
@ברוקר
תשים כאן קישור של הגדרות המודל -
-
-
@ברוקר
אוקי,
בעבר השתמשתי בזה, היום שיניתי למודל ראוטינג הפשוט + הגדרת מולטי + הגדרת כניסה לפי שעות ומעבר לשלוחה הבאה אם סגור ששם מוגדר נציגים אחרים. צריך לשים שקט בהודעה -M1114
-שלוחה זו סגורה כעת.
כך עובר משלוחה לשלוחה עד שמגיע לאחרונה - ששם יש הודעה על זמני המענה שלנו. במקום שלוחה זו סגורה. (אחכ -עובר אצלי לשלוחת אישורים כדי לשלוח לי למייל שיחות שלא נענו.)
מאוד נח לשימוש.type=routing enter_if_time=08:00-09:00.*.* enter_if_time_close_goto=/9/31 title=מענה אנושי בוקר routing_multiple=yes routing_multiple_numbers=1,2,3,4,5 routing1=029999999 ;משרד routing2=039999999 ;בית routing3=0535555555 ;טוקמן מזכיר routing4=0538888888 ;ברוך routing5=0508888888 ;שלום routing_end_time=25 ;כדי שלא יעבור לתא הקולי של הנציגים. routing_end_goto=/7/41 routing_answer_tfr=yes routing_answer_tfr_hangup_goto=/7/41 routing_email_name=מענה אנושי בוקר limit_call_seconds=yes limit_call_seconds_disconnect_time=120 limit_call_seconds_end_time_go_to=/9/35/10 routing_your_id_add=93
ההגדרה של limit_call - לא זוכר אם עובד במודל זה, אך נראה לי שהגדרתי בשלוחה לפני (שהיא לא ראוטינג) ומנתק את השיחה אחרי שתי דקות. ועובר לשלוח "אישור" למייל שנותקה שיחה וכו'.
בהצלחה!
-
@הלאה-תמיכה-בילודה יפה מאוד!!
אבל אני רוצה שבאותו רגע שמצלצל לנציג א' יצלצל לנציג ב' ג' וכן הלאה בו זמנים וכשאחד עונה מתנתק אצל כולם
תודה רבה