יציאה מהתור במרכזיה החדשה
-
כרגע יש את האפשרות (החיונית!) הזו במערכת IVR2 על ידי ההגדרה של
context=IVR2_QueueExit9
אני חושב שנחוץ מאוד להוסיף את זה למרכזיה החדשה. יש שם ממש כמעט הכל. רק זה חסר, שעל ידי לחיצה על 9 זה עובר לשלוחה של 'קבלת נתונים'. אפילו מצאתי מקום פנוי לשלוחה החדשה
ובנוסף - לחיצה על מקש אחר תביא לשלוחה של 'תא קולי'
-
האמת, שיצירת שלוחה חדשה של 'קבלת נתונים' אינה דחופה כל כך, כי אפשר להשתמש בשלוחה של 'מעבר בין מערכות', כאשר כותבים מספר של מערכת, שהשלוחה הראשית שלה היא קבלת נתונים.
מה שיותר דחוף זה להוסיף ב'הגדרות', בכרטיסיה של: 'בהמתנה לנציג', הגדרה נוספת של 'יציאה מהתור': בלחיצה על מקש ... השיחה תועבר לשלוחה ...
[וכאן אני בעצם בוחר את השלוחה הנ"ל שיש בה הפניה למערכת של קבלת נתונים]