• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    באג בשרת YEMOT

    באגים במערכת
    3
    10
    675
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • oror053
      oror053 מומחה נערך לאחרונה על ידי

      אי אפשר להכניס/להסיר מספרים מרשימת התפוצה דרך הטלפון במודול של הוספת והסרת מספרים מרשימת התפוצה ע"י מנהל.
      השיחה פשוט מתנתקת.

      ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • ח
        חץ חץ @oror053 נערך לאחרונה על ידי חץ חץ

        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • D
          davd נערך לאחרונה על ידי

          אצלי אין שום בעיה, אולי תעתיק לכאן את ההגדרות שהגדרת, (ותבדוק האם עדיין קיימת בעיה).

          oror053 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • oror053
            oror053 מומחה @davd נערך לאחרונה על ידי oror053

            @davd אצלי עדיין לא עובד. לחצת 1 או 4? אתה בשרת YEMOT ?

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • D
              davd נערך לאחרונה על ידי

              בשרת YEMOT ולחצתי 1

              oror053 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • oror053
                oror053 מומחה @davd נערך לאחרונה על ידי oror053

                @davd אצלי לא עובד

                type=yemot_dialer_campaign_list
                yemot_dialer_campaign_list_template=32
                
                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • D
                  davd נערך לאחרונה על ידי

                  אצלי זה עובד מצוין, (יותר ממצוין, בגלל שאין לי בכלל רשימת תפוצה מספר 32, והוא מוסיף לרשימה מספר 2, כמובן פניתי מייד לימות במייל, ובא נראה מה יהיה התגובה שלהם).

                  אגב מה ענו לך ימות כשפנית במייל?, (או שלא פנית?).

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • D
                    davd נערך לאחרונה על ידי

                    אוקיי, אז ב"ה ימות ענו לי בשבוע שעבר שמעבירים את זה לבדיקה, אמרתי להם שיבדקו גם את הבאג שלך, אז אמרו לי שצריכים מחייג מחויג ושעה בשיחה באותה יום, כדי לבדוק.
                    אבל הבשורה היא שהיום חזרו אלי ואמרו לי שתקנו את הבאג שלי, ואכן בדקתי.
                    בקיצור אני קיבלתי שירות מדהים ומעולה, ואני ממליץ לך גם לפנות בצורה מוסדרת במייל.
                    (אגב יכול להיות שתיקנו על הדרך גם את הבאג שלך, אז בבקשה תעשו נסיון האם עדיין יש את הבאג, ואם כן פנה במייל...).

                    oror053 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                    • oror053
                      oror053 מומחה @davd נערך לאחרונה על ידי oror053

                      @davd תודה רבה על כל העזרה.
                      ימות המשיח ענו לי, התקלה אכן הייתה באג במערכת של ימות המשיח אבל ספציפית למערכת שלי.
                      טופל

                      oror053 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                      • oror053
                        oror053 מומחה @oror053 נערך לאחרונה על ידי oror053

                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון