האם אפשר להעתיק שלוחה שלמה ממערכת למערכת?
-
אם כן, איך??
תודה רבה!! -
@קו-משכנות כתב בהאם אפשר להעתיק שלוחה שלמה ממערכת למערכת?:
אם כן, איך??
תודה רבה!!FTP, חפש בפורום על זה
-
@שמואל-ש
תודה
הבנתי שאני צריכה בשביל זה לקבל הרשאה מימות המשיח?
ממי צריך לבקש? -
@קו-משכנות כתב בהאם אפשר להעתיק שלוחה שלמה ממערכת למערכת?:
@שמואל-ש
תודה
הבנתי שאני צריכה בשביל זה לקבל הרשאה מימות המשיח?
ממי צריך לבקש? -
@שמואל-ש
תודה!!
שלחתי כבר לפני שבוע בקשה
(אמנם לא ידעתי שזה נקרא ftp)
ועדיין לא נעניתי,
אמתין... -
@קו-משכנות אז תתקשרי לשרות לקוחות שיזרזו את זה
-
@קו-משכנות אם אתם צריכים מהיום להיום יש ל @111 ממשק כזה (בתשלום)
-
@קו-משכנות יש את זה
תעברי על זה בעיון -
ק קו משכנות סימן נושא זה כשאלה ב
-
ק קו משכנות סימן נושא זה כנפתר ב
-
@שמריהו-כהן
תודה לכולכם ולמי שפתח תשאלה,
באמת שאלתי את עצמי איך עושים את זה... -
@שמריהו-כהן @קו-משכנות @שמואל-ש

-
@אברהם-צבי מה זה אומר שנגמר להם?
-
@אברהם-צבי אפשר להשתמש במה שהבאתי לעיל
-
@שמריהו-כהן לא יודע,
''מהיום הם כבר לא נותנים כזה שירות'' -
@אברהם-צבי
ממתי התגובה הזו? -
@אברהם-צבי לא מהיום אלא רק היום
תתקנו אותי אם אני טועה -
@קו-משכנות אתמול
-
-
@שמריהו-כהן כתב בהאם אפשר להעתיק שלוחה שלמה ממערכת למערכת?:
@אברהם-צבי לא מהיום אלא רק היום
תתקנו אותי אם אני טועה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות