שיהיה אפשר להגדיר העברה לשלוחה למערכת אחרת.
-
@613-0 צודק. סתם הסתבכנו.
-
@613-0 ואם יש לי תפריט ניהול שבניתי לעצמי ורק לתפריט יש סיסמה ולא לשלוחה עצמה שבתוך התפריט הניהול אז הוא יכנס בלי בעיה לשלוחה הזאת, ואני לא חושב שימות יוכל לפתח שהוא יבקש סיסמה ע"ז (אבל אולי אני טועה...)
אבל מה שכן מה שכתב @המוקד-החרדי-0 זה רעיון מצוין למקרה ששתי המערכות ברשותך אבל אני חושב ש @hvuag הציע את זה גם למערכות שלא ברשותך שאז לא יהיה אפשר להעביר, (חוץ מזה שלמשל אני משנה סיסמה כמעט פעם בשבוע אז אני יצטרך כל פעם להכנס למערכת השניה ולשנות סיסמה???
ולסיכום זה הכי נכון...
@המוקד-החרדי-0 אמר בשיהיה אפשר להגדיר העברה לשלוחה למערכת אחרת.:@613-0 צודק. סתם הסתבכנו.
-
פוסט זה נמחק! -
@המוקד-החרדי-0 אנחנו מדברים על סיסמה אחרת שנמצאת בשלוחה עצמה (כך לפחות אני הבנתי)
-
@אורי-ש לא נכון עדין המערכת תבקש סיסמה. בכול מקרה אתה יכול לפתוח קו ולהגדיר בו רשימה לבנה שתכלול רק את עצמך. ולאחר מכן להגדיר שלוחה בקו שלך שתעביר אותך לקו שפתחת. בכלל, איך תבנה את התפריט?
-
@המוקד-החרדי-0 אמר בשיהיה אפשר להגדיר העברה לשלוחה למערכת אחרת.:
בוודאות כיום אם תעשה מעבר לשלוחה אחרת שהשלוחה לפניה בקשת סיסמה המערכת לא תדרוש סיסמה לדוגמא מעבר לשלוחה 2/3/4 ושלוחה 3 שלוחת תפריט עם סיסמה המערכת לא תדרוש ממך סיסמה שתעבור לשולחה 4.
-
@אורי-ש אי אפשר להעביר לשלוחה בתפריט ניהול.
-
@hvuag מה הבעיה במה שכתוב כאן
מועתק משם:
ניתוב למערכת אחרת של ימות המשיח:type=routing_yemot routing_yemot_number=0773137770
;באם רוצים לנעול ולשים בקשת סיסמה בכניסה לתיקיה ניתן להכניס ערך זה.
password=1234
; להשמיע את קובץ M0000 רק פעם אחת בכל תיקיה בכל פעם שמתקשר למערכת
say_first_one_time=yes
הודעות
ו - הקובץ המושמע ראשון,לא חובה באם אין - מדלגחסימת אפשרות ההעברה למערכת שלך:
באם ברצונך שמודול routing_yemot ניתוב פנימי בין המערכות - לא יוכל לעבוד במערכות אחרות שיוכלו להגיע למערכת שלך כניתוב פנימי
יש צורך להגדיר במערכת בתיקיה ראשית בקובץ ivr.ini את ההגדרה (שימו לב, לא בקובץ ext.ini הנמצא בתוך השלוחה).routing_from_yemot=no
זה גורם שלא יוכלו להפנות שיחות למערכת שלך ממערכות אחרות באמצעות ניתוב פנימי.
הפניה לתוך שלוחה מסוימת במערכת אחרת
(שימו לב! המערכת שאליה מפנים צריכה להיות בניהולכם!)
במערכת שממנה אתם מפנים תגדירו (בשלוחה שתבחרו להפנות ממנו)
type=routing_yemot routing_yemot_number=079512345
לא לשכוח להחליף את המספר 079512345 למספר המערכת שאליה את מפנים
ובמערכת שאליה אתם מפנים - תגדירו בשלוחה הראשית - בקובץ ההגדרות (ext.ini)
check_did_and_go_to_folder=yes
(שזה "זיהוי לפי מספר מחויג")
ובנוסף להכניס (במערכת שאליה אתם מפנים) - קובץ בשם:
Did_Go_To.ini
ובו לכתוב
079512345=/4
(לא לשכוח להחליף את המספר 079512345 למספר המערכת שאליה את מפנים)
זה יפנה לשלוחה 4שימו לב! אם המערכת משמשת אתכם לעוד דברים
אז אתם תצטרכו שתי מספרים למערכת
כי מעכשיו - כל מי שיתקשר למערכת דרך המספר 079512345 (לצור העניין) יעבור לשלוחה 4
ניתן לרכוש מספר נוסף דרך שירות הלקוחותניתוב למערכות אחרות של ימות המשיח לפי הגדרות זמנים (אין חיוב ביחידות)
type=routing_yemot routing_time=yes routing_time_1=077136000.09:00-17:00.mon-fri.1-20.jun routing_time_2=0799234770.*.*.1-20.jun routing_time_3=0773137770
להגדרות והסבר על הזמנים והגדרתם ניתן להסתכל ממודול routing_time, זה בדיוק אותו דבר
רק שיעבוד רק על מספרים נייחים של מערכות בימות המשיח בלבד, וללא חיוב ביחידות.ברירת מחדל השיחות מוקלטות אם רוצים לבטל הקלטה יש להגדיר
routing_record=no
ההקלטות נשמרות בתוך התקיה הזמנית - בתוך הסל מחזור תחת תיקיית RoutingRecord וימחקו לאחר כ30 יום.
-
@הרב לא הבנת. אני מדבר ל העברה לשלוחה אחרת במערכת אחרת. לא להעברה למערכת עצמה.
-
@hvuag נכון אתה צריך להגדיר העברה למערכת אחרת ובמערכת השנייה להגדיר הפנייה לפי מחייג ומחוייג (כמובן מדובר שהמערכת שאתה מפנה אליה שלך)