ביטול שידור מענה עד שהנציג עונה גם במודל תור
-
@zalmi אמר בחדש במודל ראוטינג - ניתוב שיחה, המערכת לא משדרת מענה עד שמי שחייגו אליו ענה:
לא לשדר מענה למחייג, עד שמי שחייגו אליו עונה
עודכן גם בשרשור המתאים
call_no_answer=yes
הסבר: במידה ומוגדר ניתוב בשלוחה ראשית, ההגדרה הזו אומרת למערכת לא לשדר מענה עד שהצד השני עונה
(דוגמא, מי שרוצה לפתוח וואטספ על המספר מערכת, ולא רוצה לפספס את תחילת הקוד עד שהוא עונה, אם נגדיר את ההגדרה הזו, המערכת לא תשדר מענה, עד שאני באמת יענה לשיחה)אם אפשר לפתח שגם במודול תור המערכת לא תשדר מענה עד שהנציג יענה כמוט בראוטינג
ושוב תודה על כל הפיתוחים -
@אבו תעשה לפי מה שכתבתי כאן
כלומר תקנה מספר משנה ותשייך אותו לשלוחה שאותה תגדיר כראוטינג שבו מוגדר שלא משדר מענה עד שהנציג עונה
ובמודל תור תכניס את המספר משנה שקנית
אפשר גם במקום לקנות מספר משנה לפתוח מערכת אחרת ושם להגדיר את הראוטינג בשלוחה הראשית ומספר הנציג במערכת הראשית יהיה המספר של המערכת שפתחת -
@הרב תודה על המענה,
אבל לא הצלחתי.
הגדרתי בשלוחה 2 (שהיא מופנית מהראשית)type=routing routing_to_phone=0799412345 routing_your_id=did call_no_answer=yes
כאשר המספר 0799412345 הוא מס' משני שמשוייך ב-did go to לשלוחה שבה מוגדר בקובץ exe
type=queue queue_exit=hangup
ובקובץ queue
announce-position=no periodic-announce-frequency=0 0533412345
והוא משמיע שניה אחת את המוזיקה בהמתנה לפני שעונה ומיד עובר לשלוחה של התור ועונה וממשיך את המוזיקה בהמתנה
-
@אבו תעשה הפוך בראוטינג את המספר של הנציג ובמודל תור את המספר המישני שמפנה לשלוחת ראוטינג