תוסף לשלוחת תור (queue) - קבלת ההקלטה ופרטי השיחה ל-ווצאפ,טלגרם ועוד
-
בס״ד
אנו שמחים להציג תוסף קטן לשלוחת תור שבסיום כל תור או במקרה של תור מלא/נגמר הזמן ולא היה מענה, ועוד מצבים שישלח את הפרטים של השיחה + הקלטת השיחה למגוון פלטפורמות כגון ווצאפ, טלגרם, ועוד...
מה חדש?
- רביעי 30.11.22 13.19 - חדש! נוסף קבלת 2 קבצים (בנוסף להקלטה) 1) לוג על כל השיחות המוצלחות, 2) ולוג על כל השיחות כללי. || html.
התוסף ניתן להתקנה על כל שלוחת תור במערכת שלכם.
פשוט מוספים את ההגדרה הבאה לקובץ ext.ini:queue_api_send=yes queue_api_link=https://topbx.app/queue/
(לא ניסיתי אבל אולי אפשרי להוסיף גם לקובץ ivr.ini הראשי במערכת ואז ישלח בכל שלוחת תור במערכת..).
מצורפת דוגמית מההודעה שמתקבלת בווצאפ, בסוף הפוסט.
ההרשמה לשירות הינו אוטומטי וכרוך בתשלום סימלי של 3 ש״ח לחודש ומוגבלת עד 2 מספרי ווצאפ.
בהמשך יהיה ניתן להפעיל יותר מספרים בהתאם לתשלום.
להלן הלינק מאובטח לתשלום לחצו כאן או שלחו אלינו מייל לכתובת sales@ivrtop.com
לפני התשלום תתבקשו להזין את מספרי הווצאפ ואת מספר המערכת עליו תתקינו את השירות.
חשוב לספק מספר מערכת ומספרי ווצאפ שיש לכם גישה עליהם - הם אלה שבסופו של דבר מתעדכנים לאחר ביצוע התשלום.
בכל רגע נתון תוכלו לשנות את הפרטים הקיימים במערכת על ידי פנייה לנציגי השירות ובציון מספר האישור שקיבלתם לאחר ביצוע התשלום.המטרה שלנו כאן: כמה שפחות התעסקות עם פתיחת האתרים לסינונים...
דף הסליקה פתוח לכל הסינונים (כך אנו מקווים...) ושאר השירותים יהיו ניתנים דרך נציגי השירות.ההגדרה לא אמורה לפגוע בשום פעולה או שלוחה בתור שלכם.
ההגדרה פשוט מתבצעת בצורה טכנית כזאת:
המערכת שולחת לשרת שלנו את הנתונים של התור שלכם ושולחים אותה לכם בכל פלטפורמה שתבחרו.
אך לשליחת ההקלטה כמובן יש צורך בגישה עם שם משתמש וסיסמא, ולכן הנכם יכולים ליצור עמנו קשר בשירות הלקוחות.
כמובן שמלבד השימוש להורדת הקובץ בסיום התור, אין כל שימוש אחר במספר המערכת והסיסמא.
במידה ואינכם מעוניינים לספק את הנתונים הנל, הנתונים שישלחו הם רק הפרטים הטקסטואליים (הפרטים של המענה).כמובן שניתן לקבל גם אצלינו מספר מערכת מיוחד לשירות התור כמו כל השירותים הקיימים אצלינו.
בברכה,
ivrtop
cs@ivrtop.com
037701770 -
@מ-מ-פליישער מעולה!!!
-
פוסט זה נמחק! -
״נוסף לתוסף״
רביעי 30.11.22 13.19 - חדש! נוסף קבלת 2 קבצים (בנוסף להקלטה) 1) לוג על כל השיחות המוצלחות, 2) ולוג על כל השיחות כללי. || html.