• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    הפניה לפי מספר מחויג

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    47 פוסטים 11 כותבים 3.0k צפיות 5 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ג מנותק
      גבאי @S050411
      נערך לאחרונה על ידי

      @S050411
      אתה עושה שלוחה חדשה נניח שלוחה 100
      ברגע שיש לך שלוחה חדשה יש בתוך השלוחה (בלשונית ניהול הקבצים) קובץ הגדרות בשם ext
      אתה משנה את השם שלו ל Did_Go_To
      ומעתיק את הקובץ הזה לשלוחה הראשית. ובתוך הקובץ הזה אתה מכניס את ההפניות

      S תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • S מנותק
        S050411
        נערך לאחרונה על ידי S050411

        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • S מנותק
          S050411 @גבאי
          נערך לאחרונה על ידי

          @גבאי אמר בהפניה לפי מספר מחויג:

          @S050411
          אתה עושה שלוחה חדשה נניח שלוחה 100
          ברגע שיש לך שלוחה חדשה יש בתוך השלוחה (בלשונית ניהול הקבצים) קובץ הגדרות בשם ext
          אתה משנה את השם שלו ל Did_Go_To
          ומעתיק את הקובץ הזה לשלוחה הראשית. ובתוך הקובץ הזה אתה מכניס את ההפניות

          אתה הצלחת להגדיר את זה פעם?
          @גבאי

          ר תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ר מנותק
            רבי יצחק @S050411
            נערך לאחרונה על ידי

            @S050411 כן.

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • S מנותק
              S050411
              נערך לאחרונה על ידי

              @רבי-יצחק
              אולי תעתיק לי לכאן את ההגדרות שעשית ואיפה שמת כל הגדרה?

              ר תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ר מנותק
                רבי יצחק @S050411
                נערך לאחרונה על ידי רבי יצחק

                @S050411 עשית הכול מה ש- @גבאי כתב לך? אם כן, מה מגיב המערכת כשאת המתקשר?

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • S מנותק
                  S050411
                  נערך לאחרונה על ידי

                  תפריט אנא הקש מספר שלוחה (לא מפנה)

                  ר תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ר מנותק
                    רבי יצחק @S050411
                    נערך לאחרונה על ידי רבי יצחק

                    @S050411 תעלה את הקובץ הזה לשלוחה הראשית.
                    Did_Go_To.ini
                    בתוך הקובץ תרשום את מספרי המערכת - ולאיזה שלוחה הוא יפנה את המחייגים בצורה כזאת

                    0773137770=/1
                    0773137760=/2
                    0773137234=/3
                    
                    
                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • S מנותק
                      S050411
                      נערך לאחרונה על ידי S050411

                      לא עובד!
                      תעתיק לי הגדרות מלאות שעשית!

                      ר תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • ר מנותק
                        רבי יצחק @S050411
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @S050411 אומר לך תפריט? או לא מגיב?

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • S מנותק
                          S050411
                          נערך לאחרונה על ידי S050411

                          פוסט זה נמחק!
                          ר תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • ר מנותק
                            רבי יצחק @S050411
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @S050411 אם אומר לך תפריט - לא העתקת נכון את ההגדרות, יש לך קובץ Did_Go_To.ini בשלוחה? ובתוכו המספרים ?

                            S 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • S מנותק
                              S050411
                              נערך לאחרונה על ידי

                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • S מנותק
                                S050411 @רבי יצחק
                                נערך לאחרונה על ידי

                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • S מנותק
                                  S050411 @רבי יצחק
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @רבי-יצחק
                                  הוא בעצם לא מתייחס להגדרות שהגדרתי אלא הוא רואה את עצמו כשלוחת תפריט נטו!
                                  יש לך הסבר?

                                  מ ג 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • מ מנותק
                                    מוטלה @S050411
                                    נערך לאחרונה על ידי מוטלה

                                    @S050411 תעלה לכאן את מה שהגדרת בהגדרות מתקדמות בשלוחה וצילום מסך של הקובץ Did_Go_To.ini בניהול קבצים (אם הורדת אותו מהפורום, שים לב שזה יורד באותיות קטנות ולא עובד במערכת..)

                                    S י 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • ג מנותק
                                      גבאי @S050411
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @S050411 אתה בטוח שהשלוחה שאליה הוא מפנה היא לא שלוחת תפריט?
                                      נראה לי שהוא מפנה אותך ורק שאתה לא שם לב לאיפה!

                                      S תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • S מנותק
                                        S050411 @מוטלה
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @מוטלה
                                        d4dad256-68d3-43c9-892a-3584972b5f64-image.png
                                        אני עכשיו שינתי לאותיות גדולות ולא עובד!

                                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • S מנותק
                                          S050411 @גבאי
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @גבאי
                                          בטוח במיליון אחוז

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • מ מנותק
                                            מוטלה @S050411
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @S050411 אמר בהפניה לפי מספר מחויג:

                                            @מוטלה
                                            d4dad256-68d3-43c9-892a-3584972b5f64-image.png
                                            אני עכשיו שינתי לאותיות גדולות ולא עובד!

                                            יש לך טעות, רק חלק מהאותיות צריכים להיות אותיות גדולות תעתיק את זה

                                            Did_Go_To.ini
                                            
                                            S ל 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                            הרשמה התחברות
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון