באין מענה בSIP אחרי 10 שניות שיעבור לשלוחה אחרת
-
אם אני מגדיר שכל מי שנכנס למערכת מסויימת עובר לשלוחת SIP, האם יש אפשרות להגדיר שבאין מענה אחרי 20 שניות זה יועבר לשלוחה אחרת?
אם כן, מה ההגדרה?
תודה רבה. -
@isi העתקתי מה שכתוב כאן
זמן חיוג
ברירת מחדל מחייג 35 שניות, אם רוצים להגדיר זמן אחר, ניתן להגדירsip_timeout=23
כאן בדוגמה רואים שזמן ההמתנה יהיה 23 שניות.
לאחר ההמתנה יעבור לסיום, וכדלהלן.מעבר בסיום בשלוחה
ברירת מחדל לאחמ"כ חוזר שלב אחד אחורה ניתן להגדיר מעבר לשלוחה אחרת או ניתוק | ראה כאן את האפשרויות להגדרה.
ההגדרה היא:sip_dial_end_go_to=/1/1/1/1
בחירת מחדל מבצע אותה פעולה גם אם השיחה לא נענת, ניתן להגדיר שאם הסתיים החיוג ולא היה מענה יושמע תפריט M3519 המאפשר חיוג חוזר או סיום:
sip_tfr_redial_if_no_answer=yes
ניתן להגדיר מעבר לשלוחה אחרת/ניתוק באם לא היה מענה ללא תפריט חיוג חוזר:
sip_no_answer_goto=/0
ניתן להגדיר לאן ללכת/לנתק במידה שלא היה מענה כתוצאה מזה שזמן החיוג נגמר:
sip_timeout_goto=/1
-
@הרב תודה רבה על התשובה המפורטת.
זאת אומרת שאני צריך להגדיר כמה הגדרות:- מה יקרה בסיום שיחה
- מה יקרה באין מענה
- מה יקרה בסיום זמן ההמתנה.
(אגב, לא הבנתי מה ההבדל בין "אין מענה" לבין "סיום זמן ההמתנה").
כעת אני שם לב שיהיה לי יותר טוב אם זה יצלצל לSIP ולנייד במקביל.
האם שייך לעשות כזו הגדרה? -
פוסט זה נמחק! -
-
@הרב מודול תור נראה כ"כ מורכב שאני מפחד להתעסק בזה.
אבל מדוע כשאני מגדיר כמו שאני מדביק להלן, זה לא עובד? דהיינו זה מתקשר רק לטלפון ולא לסיפ.
-
@isi כי אין חיוג לSIP מראוטינג
-
@הרב תודה רבה על כל הסיוע.
אצטרך אולי למצוא זמן לעבור על מודל תור, אם זה אפשרי רק שם.
רק שזה נראה משהו מסובך שכל טעות יכולה לגרום בעיות.