העלאה באתר הרגיל לאט. האם זה אצלי או ככה זה?
-
אני מעלה קבצים לאתר (וואצפפון) וזה עולה מאוד לאט (281.1 k)
האם זה קשור למחשב (גלישה בתר)
או לקו אינטרנט? - בדקתי ומראה על 88 מגה MB
או שבכוונה יש האטה?
תודה מראש -
@מנסה-להבין12a אצלי כל המערכת כבדה
ועד שנפתח כל השלוחות לוקח הרבה זמו
(כמובן באתר) -
@חיים-מאיר-0 כתב בהעלאה באתר הרגיל לאט. האם זה אצלי או ככה זה?:
@מנסה-להבין12a אצלי כל המערכת כבדה
ועד שנפתח כל השלוחות לוקח הרבה זמו
(כמובן באתר)גם אצלי אותו דבר
אתר המערכת נפתחת
ואז כשאני נכנס ללשונית "מערכת תוכן" לוקח הרבה זמן עד שנפתחים כל השלוחות
השאלה אם יש פתרון -
@זעליג @חיים-מאיר-0 @מנסה-להבין12a
זה קשור למהירות של המחשב, ובעיקר למהירות אינטרנט, (ומה שהוא מראה בתוצאות מהירות גלישה זה לא תמיד משקף את המציאות...)
אבל לא אמור להיות לאיטיות קשר לימות, והראיה הכי גדולה, שכשאתה מתחבר ישירות לשרת ולדוגמא דרך הטלפון בחיוג, השרת זורם חלק בלי המתנות יתר... -
@HMJE22 רק מעניין שבאותו המחשב במערכות אחרות הוא כן פותח מיד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות