הקשת כוכבית במבחן אמריקאי
-
דבר מוזר שהבחנתי בו לאחרונה, כאשר בטעות מקישים על כוכבית במבחן אמריקאי - המערכת קולטת אותו כתשובה - כמובן תשובה לא נכונה, וכמובן לפי זה אח"כ הציון.
האם יש דרך להגדיר שלא יתייחס לכוכבית כמענה על תשובה ?
בתודה מראש למסייעים. -
@בסייעתא-דשמיא-0
תבטל את מקש כוכבית שלא יפעל
עם ההגדרה
control_play*=noop
בשלוחה הראשית ב Ivr הוא מבטל לגמרי את אופצית הכוכבית לכל השלוחות. -
@sver אמר בהקשת כוכבית במבחן אמריקאי:
@בסייעתא-דשמיא-0
תבטל את מקש כוכבית שלא יפעל
עם ההגדרה
control_play*=noop
בשלוחה הראשית ב Ivr הוא מבטל לגמרי את אופצית הכוכבית לכל השלוחות.זה הגדרה של שלוחת השמעת קבצים, זה לא עובד במודולים אחרים, כמו גם במבחן אמריקאי [מניסיון].
אשמח לעזרה מכל מי שיודע בענין.
בתודה מראש.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות