• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    ניתוב שיחות לפי זמן

    שאלות ועזרה הדדית
    5
    8
    359
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ב
      ברוקר נערך לאחרונה על ידי

      שלום
      איך אפשר להגדיר ש- 5 נציגים יענו לטלפון בין השעות 14:00-16:00 וכן 5 נציגים אחרים יענו בין השעות 17:00-19:00 וכו'
      תודה רבה

      L ה 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • L
        Liy @ברוקר נערך לאחרונה על ידי

        @ברוקר אמר בניתוב שיחות לפי זמן:

        שלום
        איך אפשר להגדיר ש- 5 נציגים יענו לטלפון בין השעות 14:00-16:00 וכן 5 נציגים אחרים יענו בין השעות 17:00-19:00 וכו'
        תודה רבה

        שני שלוחות נפרדות של מודול תור.
        ואז לעשות הפניה לפי זמנים.

        ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ב
          ברוקר @Liy נערך לאחרונה על ידי

          @Liy אבל אני רוצה שבאותו שלוחה לדוג' שלוחה 1 חלק מהזמן יענו נציגים מסויימים וחלק זמן שאחרים יענו.

          ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ש
            שמואל ש. @ברוקר נערך לאחרונה על ידי

            @ברוקר אמר בניתוב שיחות לפי זמן:

            @Liy אבל אני רוצה שבאותו שלוחה לדוג' שלוחה 1 חלק מהזמן יענו נציגים מסויימים וחלק זמן שאחרים יענו.

            @Liy אמר בניתוב שיחות לפי זמן:

            שני שלוחות נפרדות של מודול תור.
            ואז לעשות הפניה לפי זמנים.

            אין אפשרות באותו שלוחה, מה הבעיה לעשות שני שלוחות ולהעתיק את כל ההגדרות שיהיו כמו בשלוחה השניה?

            ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • ב
              ברוקר @שמואל ש. נערך לאחרונה על ידי

              @שמואל-ש לא הבנתי....
              אני רוצה שיילחצו 1 וזה יפנה לאותם נציגים אך לא באותם שעות זה אפשרי?

              ש ת 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ש
                שמואל ש. @ברוקר נערך לאחרונה על ידי

                @ברוקר אמר בניתוב שיחות לפי זמן:

                @שמואל-ש לא הבנתי....
                אני רוצה שיילחצו 1 וזה יפנה לאותם נציגים אך לא באותם שעות זה אפשרי?

                שלוחה 1 יהיה שלוחת הפניה לשלוחות לפי זמנים, ושם תעשה תתי שלוחות-אחד לזמן ___ ואחד לזמן ___

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • ה
                  הרב מומחה @ברוקר נערך לאחרונה על ידי

                  @ברוקר יש עוד אופציה אבל מיושנת שזה מודל ראוטינג טיים תראה כאן
                  ואם אתה רוצה פירוט נוסף לגבי ההפניה לפי שעות וימים תראה כאן

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • ת
                    תוכן ותמיכה @ברוקר נערך לאחרונה על ידי

                    @ברוקר למה לא לעשות שלוחה בתוך שלוחה?

                    אני יסביר; בשלוחה 1 (לדוגמה) יהיו את כל ההגדרות של מודל תור למענה בשעות הבוקר, ויוגדר שם שכשהמענה סגור המתקשר יופנה לשלוחה 1/1 .
                    בשלוחה 1/1 יוגדר מענה בשעות הערב.

                    כך שאם לא יהיה מענה בשלוחה 1 המערכת תנסה את השלוחה הבאה, ובשעות הערב השיחה תועבר לנציגים. בשאר שעות היום תתקבל הודעה שהמדינה סגור...

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • פוסט ראשון
                      פוסט אחרון