איך עורכים את הקובץ ini
-
בהמשך למה שנכתב כאן https://f2.freeivr.co.il/post/60256 איך עושים את זה??
-
@ברוקר מעלים לשלוחה קובץ בשם הזה, בתוכו כותבים את ההחלפות, דהיינו, אם אתה רוצה שבעמודהשמופיע בה "שלוחה" יופיע במקום זה "תיקיה", תחפש בקובץ את השורה שמופיע בה "שלוחה", דהיינו
Folder=שלוחהותחליף את המילה "שלוחה" ל "תיקיה"
Folder=תיקיהוכן הלאה.
-
@דוד_מלך_ישראל לא הבנתי... מאיפה להעלות קובץ בשם הזה איזה סוג קובץ?
-
ב ברוקר סימן נושא זה כשאלה ב
-
@ברוקר תפתח ב"פנקס רשימות" מסמך חדש, תכתוב בו את הנ"ל, ותשמור אותו בסיומת ini, אח"כ תעלה אותו לשלוחה.
באתר החדש אפשר ליצור את הקובץ ישירות מהאתר, תלחץ על סמל העלאת קבצים בשלוחה וב"סוג הקובץ" תבחר ב"צור קובץ הגדרות ini". -
@דוד_מלך_ישראל להעלות אותו רק עם ההגדרות שאני רוצה?
מה עם כל ההגדרות?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות