הגדרה שהמערכת תבצע פעולות
-
האם אפשרי להגדיר שהמערכת תבצע פעולות? לדוגמא לחיצה על מקש וכו'
-
@מערכוני בוודאי
-
@מערכוני כתב בהגדרה שהמערכת תבצע פעולות:
האם אפשרי להגדיר שהמערכת תבצע פעולות? לדוגמא לחיצה על מקש וכו'
מה קשור לעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים?
-
@יענקלה-הכוכב
איך אפשר? -
@מערכוני https://f2.freeivr.co.il/topic/8196/שליחת-dtmf-מוגדר-מראש
@MGM-IVR כתב בהגדרה שהמערכת תבצע פעולות:
מה קשור לעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים?
-
-
@פיסטוק-פרווה זה הפעולה שהוא ביקש.
המערכת לא משמיעה למאזין כאילו הוא לחץ,
המערכת באמת מפעילה לחיצה על מקש, אם המתקשר הוא מרכזיה - הלחיצה תפעל.
(כל לחיצה שלך בטלפון לא לוחצת כלום בצד השני, רק משמיעה צליל והצד השני יודע מה לחצת) -
@מאיר
אם אתה מגדיר בשלוחה מסוימת שליחת dtmf כשתיכנס לשלוחה תשמע לחיצה מזוייפת ולא יילחץ כלום... -
@פיסטוק-פרווה כתב בהגדרה שהמערכת תבצע פעולות:
@מאיר
אם אתה מגדיר בשלוחה מסוימת שליחת dtmf כשתיכנס לשלוחה תשמע לחיצה מזוייפת ולא יילחץ כלום...הבנתי אותך,
באמת במערכת שאליה התקשרת הלחיצה לא תשפיע.
המודול מיועד למי שצריך ללחוץ אצל המתקשר
(לְמַה זה שימושי? באמת לא יודע, אבל אני מבין את העיקרון) -
@מאיר
אוקיי לא הבנתי אותך...
מתנצל. -
עכשיו מצאתי את הרעיון הזה:
הסבר מה אפשר להפיק מ DTMF
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות