האם השעון נוכחות בצד הניהול עובד כראוי?
-
איך מקבלים דו"ח של שעון נוכחות במייל?
-
@א-גוטן אמר בהאם השעון נוכחות בצד הניהול עובד כראוי?:
איך מקבלים דו"ח של שעון נוכחות במייל?
אני ניסיתי לעדכן מייל באתר והא נמחק ישר אחרי שאני מאשר אותו מה יכול להיות הבעיה?
-
@לשם-שמו-ואחלמה צריך למלאות את כל הפרטים גם השם וכ'ו
-
@א-גוטן תוכל להגדיר דרך הניהול הטלפוני שישלח למייל.
-
@רבי-יצחק אני ממלא את כל הפרטים והכל נמחק רק מספר המערכת נשאר לי!
לא שם הארגון לא שם פרטי וכו' הכל נמחק! -
@לשם-שמו-ואחלמה איפה אתה מנסה להכניס את הנתונים? באתר החדש או הישן?
רק באתר הישן אפשר להכניס נתונים של מייל וכדו'... -
@dudu אמר בהאם השעון נוכחות בצד הניהול עובד כראוי?:
@לשם-שמו-ואחלמה איפה אתה מנסה להכניס את הנתונים? באתר החדש או הישן?
רק באתר הישן אפשר להכניס נתונים של מייל וכדו'...טוב לא ידעתי!
למה באמת? -
@א-גוטן אמר בהאם השעון נוכחות בצד הניהול עובד כראוי?:
איך מקבלים דו"ח של שעון נוכחות במייל?
מישהו שאל שאלה עם כותרת שמאפיינת את השאלה וכל השיח אחרי זה הוא על נושא אחר.
חבל...
יש למישהו תשובה לשאלה?
איך מגדירים צד ניהול בשעון נוכחות? -
איך ניתן בשעון נוכחות להוסיף אופציה של : לדיווח שעות של אתמול?
-
@OBYEKTIV
זה קיים לעובד בתפריט הטלפוני שלו
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות