קו לבין הזמנים
-
אני רוצה לפתוח שלוחה שהבחורים יכלו להקיש אם עשו את המשימות
זמן קרי"ש, לימוד, וכדו'שיכנסו אם תעודת זהות
השאלה איך אני מתחיל ?
שלוחת קבלת נתונים? (אף פעם לא התעסקתי בזה, האם זה דבר מסובך או שאפשר להבין)
וכד'
אשמח על כל תשובה
תודה רבה -
@יוסי-לנדא כתב בקו לבין הזמנים:
אני רוצה לפתוח שלוחה שהבחורים יכלו להקיש אם עשו את המשימות
זמן קרי"ש, לימוד, עזרא, וכדו'שיכנסו אם תעודת זהות
השאלה איך אני מתחיל ?
שלוחת קבלת נתונים? (אף פעם לא התעסקתי בזה, האם זה דבר מסובך או שאפשר להבין)
וכד'
אשמח על כל תשובה
תודה רבהתוכל אצלי בפיתוח אישי, כבר בניתי משהו כזה בעבר, כולל אתר ניהול מלא עם נתונים בזמן אמת על כל הדיווחים.
liy@liy.ovh -
@Liy
שלחתי -
האם מישהו יכול להגיד לי איך בערך זה צריך לעבוד ?
מה הגדרות הבסיסיות? -
@יוסי-לנדא
יש שלוחה של משימות תחפש בפורום ותראה אם זה עונה על הצרכים שלך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות