הפנייה לפי מחוייג לשלוחת API - כיצד מעבירים לשלוחה אחרת בסיום?
-
הגדרתי שכל מי שנכנס למערכת יועבר לשלוחת הAPI (שמשמיעה משהו וזהו) ע"י 'הפנייה לפי מספר מחוייג',
אך כעת איך אני גורם שלאחר שמיעת ההודעה שמוגדרת ע"י הAPI, יועברו לתפריט הראשי?
הוא חוזר על עצמו שוב ושוב.
אם אני נכנס רגיל לשלוחת הAPI הזו שלא ע"י הפניה הוא משמיע אותה רק פעם אחת, אך כשאני מגדיר את כולם שיופנו לשלוחה הזו לפי מספר מחוייג הוא חוזר שוב ושוב לAPI.
מה עושים???
אשמח לעזרה!
תודה -
@הבוס-הגדול
את זה הכנסת בהגדרות?check_did_and_go_to_folder_one_time=yes -
@איש-ימיני אמר בהפנייה לפי מחוייג לשלוחת API - כיצד מעבירים לשלוחה אחרת בסיום?:
@הבוס-הגדול
את זה הכנסת בהגדרות?check_did_and_go_to_folder_one_time=yesתודה!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות