מצאתי
https://f2.freeivr.co.il/topic/1121/הפנייה-לפי-מחוייג-לשלוחת-api-כיצד-מעבירים-לשלוחה-אחרת-בסיום/2
השתמשתי כאמור בהפניה לפי מחייג והוספתי את זה לשלוחה הראשית.
ואגב, תנו בבקשה מוניטין, הוא הציק לי עכשיו עם מגבלה, חבל שזה לא עבר מהפורום הקודם...
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי הבוס הגדול
-
RE: שמיעת הזמן שבין שתי תאריכים
-
RE: הגיעו מספרי בזק חדשים
רק עכשיו אני תופס שהמייל שלך מטעה, והוא דומה למייל של ימות,
תזהר שהם לא יכעסו עליך. ברצינות ובאמת. -
חיבור בית חכם לטלפון כשר
היום כבר כמעט כל המזגנים הגדולים הם מובנים וייפיי, כלומר שאפשר לשלוט עליהם מרחוק דרך אפליקציה, בית חכם.
האם יש דרך לממשק את זה למערכת טלפונית איכשהוא?
מי מנסה לבדוק היתכנות ולהרים את הכפפה? -
RE: חיבור בית חכם לטלפון כשר
@אהרן-שובקס קח מילה ממני, הפתרון שלך הוא אדיר ממש.
מאמין שיהיה ישר הרבה קופצים ומתחרים,
אבל בעיקרון עם קצת פרסומת אתה יכול לחגוג ולגרוף משהו על העניין.
תבינו - זה בעצם המהפך לדעתי בעולם הטכנולוגיה והנגשת הבית החכם לציבור החרדי.
לדעתי - קחו עוד שנה שנתיים - והדבר הזה יהיה נפוץ מאוד!
כבר היום כמעט כל מזגן חדש מגיע עם שליטה מרחוק מובנית כבר, בקיצור, זה הדבר הבא.
בהצלחה! -
RE: יש הגבלה על כמות הטלפונים בצינתוק חינמי?
כעת קיבלתי תשובה מימות שאין הגבלה
-
RE: שמיעת הזמן שבין שתי תאריכים
@שחר אמר בשמיעת הזמן שבין שתי תאריכים:
@הבוס-הגדול אמר בשמיעת הזמן שבין שתי תאריכים:
כיצד מגדירים שזה יושמע מייד עם הכניסה למערכת?
מיד כשראיתי את הפיתוח הזה חשבתי לעשות פילטר שישמעו מיד בכניסה,
אבל אחרי זה חשבתי שהכי מוצלח יהיה, שישמעו רק בכניסה הראשונה בכל ביום,
בפרט עכשיו שאומר רק את הימים שנותרו.
נמתין לשכלולים של @אהרן-שובקס ...נכון, אפשר להשתמש בפילטר שיעביר רק פעם אחת בכל יום.
-
RE: שאלה: חיבור לווקומרס
כמו תמיד, התשובה היא - דרך API, כשיש לך גם מפתח לאתר שלך כמובן
-
RE: שמיעת כמות הדקות בתפריט הניהול לא עובד???
@עמוד-הימני-פטיש-החזק אמר בשמיעת כמות הדקות בתפריט הניהול לא עובד???:
@הבוס-הגדול אבל מה אתה צריך אתזה אם יש לך שם טבלת סיכום
מה?
-
RE: שמיעת הזמן שבין שתי תאריכים
@אהרן-שובקס עובד מדהים, רק בסוף הוא אומר "20 שנית ו" - הוא"ו האחרון כמובן מיותר.
איך אני מגדיר שבסיום ילך לשלוחה אחרת? -
הגדרת הודעה למתקשר לפני מענה בפועל
אני רוצה להגדיר במודל תור שכל מתקשר שמגיע תורו, לפני שעונים לו הוא שומע הודעה.
האמת שההודעה היא כמו בהרמה מקומות, "שלום הגעתם לX איך אני יכולה לעזור?" וכך המתקשר ישר מתחיל לדבר.
יש אפשרות לעשות כזה דבר?
@ימות-המשיח
תודה
פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי הבוס הגדול
-
RE: הפעלת משימת צינתוק חינמי עם כלל נוסף
@שמואל-9 כתב בהפעלת משימת צינתוק חינמי עם כלל נוסף:
@הבוס-הגדול
זה לא קישור לקודים
API זה אומר שאין את זה מפותח בימות אם אתה רוצה שיפתחו או שתפנה לשירות לקוחות או שתפנה אלי בכתובת 8445104@gmail.comיש לי מפתח API מומחה - רק הוא לא מכיר את ימות, לכן בקשתי קישור הגדרות ימות ב API ואיך זה עובד. תיעוד API ימות, במילים אחרים.
תודה רבה -
RE: הפעלת משימת צינתוק חינמי עם כלל נוסף
@שמואל-9 כתב בהפעלת משימת צינתוק חינמי עם כלל נוסף:
@הבוס-הגדול
אפשרי שבפעם הראשונה ירשם לציתוק יומי ואח"כ הרשמה נוספת ברשימת תפוצה ואז אפשר להכניס ולהוציא ברשימת תפוצה בצורה שקטה אבל לעשות שרק אם רשום ברשימת תפוצה ישלח צינתוק חינמי אפשר רק בAPIאפשר קישור להגדרות ה API בבקשה?
-
הפעלת משימת צינתוק חינמי עם כלל נוסף
אני רוצה להגדיר צינתוק חינמי במשימות,
אך אני רוצה להגביל את זה שזה יהיה לדוגמא רק אם המספר מופיע ברשימה נוספת, ואני ינסה להסביר.
בפעם הראשונה המתקשר יאשר צינתוקים חינמיים, ואז המתקשר יכול בשיחת טלפון נוספת להכנס לשלוחה שתרשום אותו באיזו שהיא רשימה נוספת (שלוחה נוספת תוציא אותו מהרשימה הזו) בצורה שקטה ומהירה ללא כל התפריט של אישור כניסה לרשימה ואו יציאה ממנה - ורק אם הוא נמצא גם ברשימה הזו הערכת תשלח לו צינתוק חינמי.
האם זה אפשרי איכשהוא?
אם לא - בצינתוקים הלא חינמיי זה כן אפשרי? -
הגדרת הודעה למתקשר לפני מענה בפועל
אני רוצה להגדיר במודל תור שכל מתקשר שמגיע תורו, לפני שעונים לו הוא שומע הודעה.
האמת שההודעה היא כמו בהרמה מקומות, "שלום הגעתם לX איך אני יכולה לעזור?" וכך המתקשר ישר מתחיל לדבר.
יש אפשרות לעשות כזה דבר?
@ימות-המשיח
תודה -
RE: מבצע לזמן מוגבל למניידים מספר וירטואל פלוס - שיחות ללא חיוב יחידות
@שמואל האם בוירטואל פלוס אפשרי שהיא תהיה IVR רגיל וגם מרכזיה עסקית לצורך חיבור טלפון SIP?
תודה -
RE: עזרה בהגדרות טלפון IP סים של fanvil
@א-גוטן בבקשה, זה הכל.
מה שכן - אני לא מצליח בשום אופן להגדיר את השלוחות שמסתיימות ב =2/3/4 -
טלפון IP-SIP ימות - בספק יוסי תקשורת
לאחרונה עברתי לתשתית הסיבים המעולה של יוסי תקשורת, תשתית + ספק שלו מלא. הכל עובד מעולה ממש.
למעט העובדה שטלפון פיזי IP שאני משתמש בו של כמרכזיית SIP על שרתי ימות המשיח, וכן תוכנת הSIP במחשב - הפסיקו לעבוד לי מאז.
החייגן בדפדפן כן עובד, וכן כשאני עובר לחיבור אחר - גם לחיבור סים של יוסי תקשורת - זה ג"כ עובד. כלומר הבעיה היא רק בספק.
לא בימות ולא ביוסי רואים חסימה.
האם יש עוד מישהו שנתקבל בבעיה?
או רעיון לפתרון?
תודה רבה! -
פרטי קשר של פליישר - אהבת ישראל
מחפש ולא מוצא. הטלפון שיש אצלי לא מחובר.
תודה -
RE: עזרה בהגדרות טלפון IP סים של fanvil
@א-גוטן בעיקרון כן. לאחרונה עברתי לספק נטפרי חדש ומאז לא עובד לי, אבל בעיקרון זה מעולה (על אותו הספק בסים עובד מעולה)