שאלות בחדר ועידה
-
אני כותב שאלות בממשק חדר ועידה וזה לא נותן לשמור
-
@פלוני-אלמוני-1 כתב בשאלות בחדר ועידה:
אני כותב שאלות בממשק חדר ועידה וזה לא נותן לשמור
אתה בטוח ב100% שזה באג?
תקרא טוב את התקנון של הפורום ושל הקטגוריה הזו.כרגע הנושא הועבר לקטגוריה המתאימה.
-
L Liy העביר נושא זה מ-באגים במערכת ב-
-
@פלוני-אלמוני-1 כתב בשאלות בחדר ועידה:
אני כותב שאלות בממשק חדר ועידה וזה לא נותן לשמור
יש בכלל אפשרות לשמור שאלות??
או שזה רק תוך כדי שהחדר פעיל?? -
פוסט זה נמחק! -
@Liy לאיזה קטגוריה זה מתאים
-
@פלוני-אלמוני-1 כתב בשאלות בחדר ועידה:
@Liy לאיזה קטגוריה זה מתאים
תסתכל לאן העברתי..
״שאלות ועזרה הדדית״ -
@פלוני-אלמוני-1 אם עדיין לא הבנת היכן רואים באיזה קטגוריה...

-
תכלס גם לי זה לא עובד מה עושים?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות