פילטר פעם בשיחה שלא עובד
-
הגדרתי כך check_did_and_go_to_folder_one_time=yes
כמו שכתוב פה
-
@הקבצן-הנודע לא עובד בכלל או תמיד מעביר?
זה מודל מסובך וצריך דיוק
איפה הגדרת ומה הגדרת? -
@הקבצן-הנודע כתב בפילטר פעם בשיחה שלא עובד:
הגדרתי כך check_did_and_go_to_folder_one_time=yes
כמו שכתוב פה
והעלתה קובץ
Did_Go_To.ini??
-
@אט מה זה הקובץ הזה?
-
@הקבצן-הנודע כתב בפילטר פעם בשיחה שלא עובד:
@אט מה זה הקובץ הזה?
הקובץ ששמה מכניסים את המספר ולאיזה שלוחה הוא יעבור.
אני ממליץ לך לעבור שוב על מה שכתוב לך פה:
https://f2.freeivr.co.il/topic/40/הגדרת-הפנית-שיחה-לשלוחה-פנימית-לפי-מספר-מחייג-או-מחויג?_=1680195850284 -
מקור
צריך להכניס 2 הגדרותcheck_did_and_go_to_folder=yes check_did_and_go_to_folder_one_time=yesוחוצמיזה להגדיר בקובץ שלוהח להפניה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות