מוזיקת רקע לתפריט
-
@מתנסה-php-api כתב במוזיקת רקע לתפריט:
מצטער אבל אני מנוע מלפרסם מספרים שעלולים להחסם
ללא אחריות, אבל אתה יכול אולי פשוט לפרסם לכמה שעות בלבד (לא יודע אם זה טוב, רק הצעה)
-
@צבי-ד-צ אם יש לך צורך אני יכול לשים ולמחוק מייד
-
@מתנסה-php-api תודה רבה, אבל אני לא צריך, רק רציתי לעזור לציבור.
-
@צבי-ד-צ כל אחד אמור לדעת להשתמש בניתוב וליצור לעצמו שלוחות ניתוב לקוים המבוקשים
-
שלום!
יש אפשרות לשים שתי קבצי שמע, אחד של תוכן התפריט ואחד של מוזיקה ברקע ויש יע את שתיהם יחד? (בלי תוכנה)
תודה רבה! -
@האקסליסט אפשר פשוט לשים שני חלקים בתפריט
ע"י שתעלה קובץ (עדיף שלא תעלה את זה על כתפריט כי זה יחליף לך את התפריט) ואז אתה משנה את השם שלו ממה שהוא ל M1000-1
וכן ניתן להוסיף עוד חלקים בכל שנצרך
ותמיד אתה יכול להחליף שהרקע יהיה המספר הכי גבוה ואז יושמע תמיד אחרון -
@קפיץ אני צריך שישמעו את שניהם יחד ולא אחד אחרי השני
-
@האקסליסט כתב במוזיקת רקע לתפריט:
(בלי תוכנה)
נראה לי שזה כמו שאתה שואל
איך עושים שרכב יסע ללא לחיצה על גז -
@הקו-המוביל סליחה שאני מקפיץ, אבל תסתכל באילו:
%D7%A4%D7%AA%D7%99%D7%97-%D7%94%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%91%D7%96%D7%A7-%D7%9E%D7%A1%D7%9A-%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A7.mp3 -
@הקו-המוביל וכן בזה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות