פרסומפון
-
ב"ה
עלה לאויר הפרויקט שרבים חיכו וציפו לו "פרסומפון".
בפרויקט זה, תוכלו גם להיות מן המפרסמים, ולזכות בחשיפה עצומה ורחבה למאות ואלפי מאזינים, ומצד שני תוכלו להיות מצד הלקוחות שבמערכות שלכם מושמעים הפרסומות, ולקבל על זה אחוזים מרווחי הפרסומות.אז מה זה פרסומפון?
מערכת פרסומפון, מאפשרת למפרסמים חיצוניים להעלות קבצי שמע של פרסומות, שיושמעו במגוון רחב של מערכות תוכן בימות המשיח, כאשר הקבצים מושמעים למאזינים במהלך האזנתם לקווי התוכן במגוון מקומות בקו.
חשוב להדגיש ולציין שכלל הפרסומות עוברים ביקורת של הוועדה הרוחנית של החברה בכדי לוודא שהינה בהתאם לאורח החיים של הציבור החרדי.
המפרסמים מקבלים אתר ייעודי בו יוכלו להריץ קמפיינים, עם מגוון רחב של הגדרות, וכן לעקוב אחרי נתוני ההאזנה.
בעלי מערכות תוכן אשר מעוניינים שבמערכת שלהם יושמעו פרסומות, יכולים להצטרף בכרטיסייה "פרסומפון" באתר הניהול.
מפרסמים
נכנסים לאתר של פרסומפון מבצעים הרשמה קצרה, וכבר תוכלו לפתוח את הקמפיין הראשון שלכם, לא לפני שתרכשו חבילת פעימות בכרטיסייה פעימות.
בפתיחת קמפיין חדש (בכרטיסייה קמפיינים), תוכלו לתת שם לקמפיין, השם הזה מטרתו לתצוגה באתר שלכם בלבד, ולא משפיע על תוכן הקמפיין.
תבחרו האם אתם רוצים קמפיין שבו מעלים קובץ שמע קצר (עד 14 שניות), ושא"א לדלג עליו, או שאתם מעדיפים קובץ יותר ארוך, אך אז תינתן למאזינים אפשרות לדלג על שמיעת הפרסומת אחרי 8 שניות.בנוסף תוכלו לבחור שבמהלך שמיעת הפרסומת, המאזינים יוכלו להקיש על כוכבית ולעבור לשמיעה של קובץ יותר ארוך, או יעברו למוקד מענה אנושי, או שאתם תקבלו ליד.
גם אם בחרתם שהמאזין יעבור לשמוע קובץ שמע ארוך, תוכלו להוסיף שאם המאזין מקיש כוכבית במהלך שמיעת הקובץ הארוך, הוא יעבור למענה אנושי, או תישלח אליכם ליד.
(ליד: הכוונה לסימן שהלקוח מעוניין שיחזרו אליו, אתם תקבלו בדוחות ההאזנה את המספר של הלקוח, וסימון מיוחד המורה על כך).
אחרי שבחרתם את הגדרות הקמפיין והעלתם את קובץ הפרסום, תצטרכו לבחור טווח תאריכים שהקמפיין ירוץ, וכן להקצות כמות של פעימות לקמפיין.
כל שמיעה של פרסום זה פעימה, וכל מעבר למענה אנושי זה 20 פעימות.לאחר שתאשרו את הקמפיין, הקמפיין יעבור לבדיקת ואישור נציג, במידה והקמפיין יימצא מתאים לאורח החיים של הציבור החרדי, הקמפיין יאושר להפעלה, ואתם תצטרכו רק ללחוץ על הפעל, ולצפות ללקוחות....
מערכות תוכן
יש להדגיש, למערכת התוכן אין כל קשר למפרסמים, ולא בהכרח שלמפרסם יהיה מערכת תוכן, וגם לא בהכרח שבעל מערכת תוכן יפרסם.
אחרי שתאשרו באתר הניהול (בכרטיסייה פרסומפון) את הצטרפותכם למיזם "פרסומפון", המאזינים יתחילו לשמוע את הפרסומות, בכל כניסה לשלוחה מסוג תפריט או מסוג השמעת קבצים.
הפרסומות יושמעו במרחב של 10 דקות, כלומר שכאשר מאזין נכנס לשלוחת תפריט, המערכת בודקת האם המאזין שמע פרסום ב 10 דקות האחרונות, ואם כן הוא לא ישמע פרסום.יש לציין שהפרסומות מתואמות לשפת המערכת, כלומר ששלוחה המוגדרת לשפה יידיש, תושמע לה רק פרסומות ביידיש וכו'.
אם ברצונכם לבטל את שמיעת הפרסומות בשלוחה מסוימת תוכלו להגדיר
play_pirsumphone=no
או הגדרה מיוחדת לפי סוג השלוחה
לשלוחת השמעת קבציםplayfile_play_pirsumphone=no
לשלוחת תפריט
menu_play_pirsumphone=no
תוכלו כמובן להגדיר הגדרות אלו בקובץ ivr הראשי, ובכך לבטל את ההשמעה בכל השלוחות (או לפי הסוג), ואז להגדיר את ההגדרות האלו שווה yes, ואז הפרסומות יושמעו רק בשלוחות אלו.
בכרטיסייה פרסומפון תוכלו גם לצפות בהיסטוריית ההאזנות בדף ייעודי.
חלוקת הרווחים
הינה כדלהלן
30 אחוז מהרווח לבעל המערכת (בכפוף לחתימה על הסכם תגמול).
30 אחוז לסוכן השיווקי (בכפוף לחתימה על הסכם שיווק פרסומות).נ.ב. אם ברצונכם להשתמש עם הפלטפורמה של פרסומפון בכדי להשמיע פרסומות רק במערכת שלכם, זה גם אפשרי! בכל קמפיין יש אופציה להחרגה לפי רשימה שחורה או לבנה, ואז ניתן להגדיר לפי רשימה לבנה ולהכניס את מספר המערכת שלכם בלבד.
-
-
-
-
-
-