שאלה בנושא מכירות
-
אני רוצה למכור שני מוצרים.
לצורך העניין נקרא לזה במבה וביסלי
במבה עולה 50 ש"ח
ביסלי עולה 40 ש"ח
אני רוצה להגדיר שאם הוא מזמין יותר משני ביסלי המערכת תחשב לו מהשלישי ואילך כמו מחיר של במבה
איך ובאיזה שלוחה עושים את זה? -
@iva
תוכל לנסות את זה:
https://f2.freeivr.co.il/post/69
בערך:
הנחה ללקוח לפי מדרגות קניה.
אם הבנתי נכון אתה רוצה שאם הוא קנה 2 במבות אז השלישית תהיה לפי ביסלי,
תעשה שאם הוא קנה מעל 150 יהיה לו 10 ש"ח הנחה.
אם אתה רוצה לעשות עם זה משהו רציני יותר תוכל לפנות אלי במייל:
smstop770@gmail.com בניתי מודול מכירות ב Api עם הרבה פונקציות ואפשר אולי להוסיף לשם עוד פונקציות כמו מה שאתה צריך. -
@פיסטוק-פרווה אני רוצה הפוך
אם הוא קנה 2 ביסלי אז השלישית תהיה יותר יקר ויהיה כמו במבה, (נכון זה קצת מבלבל הדוגמה כי ביסלי בדרך כלל עולה יותר יקר, טוב לא משנה) -
@iva כתב בשאלה בנושא מכירות:
אם לא איכפת לך אז כבר אמרתי שאפשר להוסיף את זה לפיתוח ה api שלי.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות