@יהונתן-כץ כן
כי זה היה רשום רק מספר 1 ולא היה רשום השמעת קבצים
אבל אחרי שאמרת לי
@יהונתן-כץ אמר במחקתי תקייה של השמעת קבצים:
חפרת אותו טוב? ישר והפוך?
אז חפרתי ומצאתי ושחזרתי והכל בסדר עכשיו
תודה רבה לך
@יהונתן-כץ כן
כי זה היה רשום רק מספר 1 ולא היה רשום השמעת קבצים
אבל אחרי שאמרת לי
@יהונתן-כץ אמר במחקתי תקייה של השמעת קבצים:
חפרת אותו טוב? ישר והפוך?
אז חפרתי ומצאתי ושחזרתי והכל בסדר עכשיו
תודה רבה לך
@33064325 אמר בעזרה במודול תור:
תנסה בשירות לקוחות.
בשירות לקוחות אמרו לי שאי אפשר וככה זה הולך
אמרתי להם תראה זה ההגדרה וזה מה שכתוב באתר להגדיר ולמה זה לא עובד?......
אבל אני ראיתי כבר כמה פעמים השירות לקוחות לא יודעים כלום
ואם כן יודעים הם משקרים ומשקרים ומשקרים או שאומרים שזה לא קיים ובאמת זה כן קיים
או שהם סתם משקרים היה לי כבר אותו סיפור בנושא הזה
https://f2.freeivr.co.il/topic/6360/להוריד-את-ההודעה-מערכת-זו-הוקמה-וכו?_=1626988653561
@קול-הקווים נכון כי הוא אומר לי לנסות בשירות לקוחות ולכן אמרתי לו ששם אפשר רק מעל 500 ולכן אני שואל פה הנ"ל
@עוד-אחד נכון כי כל המספרים שמתחילים עם
0799 או 0795 מלכתחילה סגור בקומה הכשרה
חוץ אם וועדת הרבנים אישרו
@פיסטוק-פרווה אני רוצה הפוך
אם הוא קנה 2 ביסלי אז השלישית תהיה יותר יקר ויהיה כמו במבה, (נכון זה קצת מבלבל הדוגמה כי ביסלי בדרך כלל עולה יותר יקר, טוב לא משנה)
אני רוצה למכור שני מוצרים.
לצורך העניין נקרא לזה במבה וביסלי
במבה עולה 50 ש"ח
ביסלי עולה 40 ש"ח
אני רוצה להגדיר שאם הוא מזמין יותר משני ביסלי המערכת תחשב לו מהשלישי ואילך כמו מחיר של במבה
איך ובאיזה שלוחה עושים את זה?
כידוע, במערכת שיש שלוחה של ניתוב שיחות אפשר להגדיר שלא ישדר מענה עד שמי שחייגו אליו עונה,
ובוירטואל פלוס כיון שאי אפשר לשחק עם ההגדרות, אני מפספס את תחילת השיחה
איך אפשר לעשות את זה בוירטואל פלוס?
נגיד שלוחה 1 זה ראוטינג
ושלוחה 2 זה השארת הודעה
האם אפשר להגדיר שאם מישהו מקיש 1 ואחרי דקה שאין מענה הוא ינותב לשלוחה 2
יש אפשרות?
@עוד-אחד נכון כי כל המספרים שמתחילים עם
0799 או 0795 מלכתחילה סגור בקומה הכשרה
חוץ אם וועדת הרבנים אישרו
@צדיק-תמים במודול תור אי אפשר להגדיר כלום
רק 3 אופציות או זיהוי של המקשר או של המערכת או מספר מאושר בימות המשיח
מה אפשר לעשות?
איך עושים הודעה מוקלטת בתחילת השיחה במודול תור?
@צדיק-תמים ואוו אז מה כולם עושים?
לי למשל יש 2 וירטואל פלוס וכמה מערכות לתורים המתנה לנציגים וניתוב שיחות
איך אני יכול לדעת מאיפה מתקשרים אלי? (במערכת אחד עשיתי שיגיד לי שיחה זו מועברת אליכם באמצעות וכו' אבל מה עם השאר?)
לא מוסיף 1+ בוירטואל פלוס
וגם במערכת הגדרתי שזה יחייג אלי בתוספת 01 וזה מחייג אלי רק המספר הרגיל
מה זה יכול להיות?
@liy הקוד בשלוחה 1
שורה 5 לא צריכים כיון שהוא ממילא מבקש לכתוב נושא בטלפון
ואז מה שקורה שיש שתי נושאים וזה מבולגן
אז או להוריד את זה בקוד או להוריד בטלפון
יש כזה אפשרות?
@אלף-שין גם אצלי אתמול היה אותו דבר
אישרתי הכל וזה לא עבד לי הוא אמר לי שגיאה
היום נסיתי וזה עובד, אז אני חושב שצריכים לחכות מאז האישור עד שזה עוד (לא בטוח רק משער)