הקלטת הודעה של יותר מ 5 דקות - דחוף לפתרון!! לא מצאתי נושא כזה בפורום
-
בהקלטת הודעה בשלוחות או בשלוחת כוכבית, לאחר 5 דקות ההקלטה מופסקת ע"י צליל ניתוק, וההקלטה לא נשמרת. איך מגדירים את משך זמן ההקלטה.
גם האופציה של הקלטת המשך לא פועלת בלחיצה על 5 התגובה היא: שאין אפשרות לשימוש במקש זה
מה שמוגדר בשלוחת ההקלטות:
type=voice_mail
folder_move=1/9
option_record=--1200
title=
record_stop_any_key=yesאו בשלוחה אחרת:
type=record
folder_move=1/1
;; DUP type=record
title=
record_end_goto=/
password=password_admin
menu_record_options_2=record_ok_end_run_tzintuk
list_tzintuk=123 -
@k0794947190
זה לא קשור להגדרות, זו בעיה טכנית שקרתה לי כמה פעמים בהקלטה על ידי חיוג מטלפון נייח, אתה צריך לפנות לימות המשיח עם שעה מדויקת של הוצאת השיחה, ושעת הניתוק, והם ינסו לעזור לך.
בינתיים תנסה להקליט על ידי חיוג ממספר אחר, -
@k0794947190 אם לא הסתדרת, תנסה לבדוק אולי הגדרת בקובץ IVR בשלוחה הראשית מקסימום זמן הקלטה, וכדו'.
-
@נתנאל-הקטן
אין הגדרה בנושא זמן בשלוחה הראשית -
@k0794947190 אתה רוצה שלא יהיה מוגבל בכלל עם זמן ???
אתה רוצה שאם יש זמן שקט מסוים שיסתיים ההקלטה ???
תכתוב לי מה בדיוק את רוצה,
וננסה לעזור לך -
@נתנאל-הקטן
אני רוצה להקליט שיעור באורך של יותר מ 5 דקות והדבר לא מתאפשר!
אחרי 5 דקות הקלטה, נהיה צליל שהקו התנתק!!
איך מתגברים על התופעה?? -
@6422615
איך שולחים הודעה ל"ימות המשיח" על התקלה? -
@k0794947190
תשלח מייל לכתובת המעודכנת באתר של ימות, מייל של תמיכה טכנית, ובמייל תפרט להם:
מספר מערכת,
סיסמא,
מספר מחייג,
שעת חיוג,
שעת ניתוק השיחה.
ואחרי יום בערך תתקשר אליהם ותשאל אותם האם טיפלו בזה.
אציין שאצלי הבעיה לא תוקנה במלואה, ומה שאני עשיתי לפתור את הבעיה, שהוספתי מספר משנה למערכת, וממספר המשנה אין את התקלה הזו.
הרבה הצלחה.