• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. נתנאל הקטן
    נ
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 1
    • נושאים 10
    • פוסטים 94
    • הגבוה ביותר 31
    • שנוי במחלוקת 1
    • קבוצות 0

    נתנאל הקטן

    @נתנאל הקטן

    38
    מוניטין
    32
    צפיות בפרופיל
    94
    פוסטים
    1
    עוקבים
    0
    עוקב אחרי
    הצטרף ב- התחבר לאחרונה

    נתנאל הקטן הפסק לעקוב עקוב

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי נתנאל הקטן

    • RE: סדר שמיעת הקבצים בקובץ TTS

      @קובי-י לפי מה שידוע לי, זה לא הפוך מהרגיל.
      ההגדרה ברירת מחדל, בשלוחת השמעת קבצים, היא שמיעה מהמספר הגבוה לנמוך. (כלומר מהחדש לישן) [start=max]
      אם אתה רוצה להגדיר שישמעו (הפוך מהרגיל) מהנמוך לגבוה,
      תגדיר בשלוחה start=min
      מקווה שהבנתי את השאלה שלך.
      בהצלחה.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      נ
      נתנאל הקטן
    • RE: שהמאזין ידע לאיזה שלוחות הוא רשום לקבלת צינתוקים

      @חיידר תוכל לעשות את זה בעצמך,
      על ידי שלוחות השמעת קבצים, שעובר מאחד לשני. (כנגד כל רשימת צינתוקים, שלוחת השמעת קבצים)
      ובכל שלוחת השמעת קבצים, תגדיר פילטר לפי רשימת צינתוקים.

      פורסם בבקשות לפיתוח
      נ
      נתנאל הקטן
    • RE: איך עושים צינתוק לכל הודאה שנכנסת לשלוחה

      @ישק לא נראה לי שיש דרך רשמית. תגדיר שמי שגורם לכך שנכנסת הודעה חדשה, (למשל מי שמסיים להקליט שידור חי), מועבר לשלוחת הפעלת צינתוק לרשימת הצינתוקים אותה אתה רוצה להפעיל.
      ההגדרות בשלוחה הם.

      type=tzintuk
      list_tzintuk=1
      tzintuk_admin=yes
      run_tzintuk_automat=yes
      tzintuk_your_id=אם אתה מעוניין לשלוח צינתוק ממספר משני, רשום אותו כאן.
      
      פורסם בפורום מפתחים API
      נ
      נתנאל הקטן
    • RE: האם ניתן לעשות שמשלוחה זו והלאה כל ההודעות M1000 יהיו אותו הודעות?

      @קובי-י כאמור.
      לפי מה שהבנתי ממך, יש לך הודעה אחת אותה אתה רוצה להשמיע בחצי קו, למשל ב100 מקומות.
      ויש לך 100 מקומות אחרים שם אתה רוצה בכל מקום, משהו אחר, (כלומר 100 הודעות שונות.)
      אז את ההודעה האחת, תגדיר אותה כברירת מחדל על ידי שתשים אותה בתקיית Messages בשלוחה הראשית,
      ואת שאר ההודעות, תעלה בכל שלוחה בנפרד, ובשלוחה שלא תעלה, ההודעה שתושמע היא ההודעה ברירת מחדל.

      בכל מקרה אתה מוזמן לרכוש במחיר סמלי מאוד תוכנה מ @אביי שפותרת את כל הבעיות של כל מי שרוצה להעלות הרבה הודעות, (גם הודעות מערכת, וגם הודעות פשוטות)

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      נ
      נתנאל הקטן
    • RE: חדש! ארכיון הודעות בשלוחת השמעת קבצים

      @eliyahu יש בזה חיסרון מסוים, שלאחר שהוא עובר לארכיון, (בנוסף לזה שזה ממוספר מחדש) גם נמחק פרטי ההודעה, וחבל.
      אם אפשר לסדר את זה.
      ותודה רבה על הכל!

      פורסם בחדש במערכת
      נ
      נתנאל הקטן
    • RE: ימות המשיח התחילו לשנות גם את הווטסאפונים הישנים למערכות IVR2!!! 👍👍👍🥰🥰

      @צבי-ד-צ לחלק גדול מהקווים זה לא עובד, (עדיין...)
      אבל בפירוש מדובר בעידן חדש.
      ועל זה נאמר: "ימות המשיח" - עתיד התקשורת כבר כאן"👍
      בעבר לעבור מקו וואצפ פון רגיל למערכת IVR בלי לאבד את ההיסטוריה, היו צריכים לפתוח קו חדש, (שזה אומר מספר חדש), ולשלם לימות המשיח כמה מאות שקלים בשביל להעביר את ההודעות.
      "ימות המשיח" - עתיד התקשורת כבר כאן...

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      נ
      נתנאל הקטן
    • RE: סקר

      @אבגדה
      יש שני מודול סקר, יש את זה.
      ויש את הסקר החדש, הסקר החדש.
      לבחירתכם, בהצלחה.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      נ
      נתנאל הקטן
    • RE: צינתוק המספר החדש

      @1800 כהטמעה בכל מודול.

      send_tzintuk=yes
      send_tzintuk_from=אם מעונינים במספר משני יש לרשום אותו פה.
      
      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      נ
      נתנאל הקטן
    • RE: מדוע רמי לוי לא נותנים לעשות הפניה למספר המתחיל 079

      @ivrפון אני לא כזה בטוח שהוא צודק בעניין המחיר,
      זה לא חוכמה לתת חבילה של 2000 דקות, כשבפועל יש לך רק 1000,
      כי חצי חודש אין לך קליטה בכלל😅

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      נ
      נתנאל הקטן
    • RE: לא משנה הסדר..

      @יישר-כח ברוב סוגי השלוחות, הכל נכתב בקובץ אחד.
      ספציפית הנקודה ששאלת, במודול תור יש 2 קבצים שמכילים את ההגדרות.

      הסדר של השורות בכל מקרה לא משנה!
      בקשת דוגמא,
      אם אני מעוניין להגדיר שלוחה כתפריט,
      ושהכינוי של השלוחה יהיה "תפריט ראשי_3"
      אני יכול להגדיר

      type=menu
      title=תפריט ראשי_3
      

      לחילופין אני יכול להגדיר

      title=תפריט ראשי_3
      type=menu
      

      בשני המקרים, השלוחה תהיה מוגדרת כתפריט,
      והכינוי שלה יהיה "תפריט ראשי_3".

      סדר השורות אף פעם לא רלוונטי,
      (אלא א"כ יש 2 הגדרות באותו קובץ שסותרים אחד את השני, שאז הראשון קובע, והשני הופך אוטמטי להערה על ידי שנוסף כוכביות בתחילת השורה)

      נ.ב. אכן סדר השורות אינו רלוונטי, אך לדוגמה בשלוחת API יש צורך למספר בכל שורה את המספר הסידורי של הפרמטר / שאלה, וכו'
      כמו כן שורת הגדרה שמקבלת כמה פרמטרים, גם שם משנה הסדר של הפרמטרים, עבור הסדר שהמערכת תבצע אותם.

      בהצלחה

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      נ
      נתנאל הקטן

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי נתנאל הקטן

    • RE: עדכון על שליחת פקסים דרך המערכת

      @זאביק מצטרף

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      נ
      נתנאל הקטן
    • RE: ימות המשיח התחילו לשנות גם את הווטסאפונים הישנים למערכות IVR2!!! 👍👍👍🥰🥰

      @צבי-ד-צ

      @צבי-ד-צ כתב בימות המשיח התחילו לשנות גם את הווטסאפונים הישנים למערכות IVR2!!! 👍👍👍🥰🥰:

      ותבדוק במערכת שלך שעדיין לא עברה לפלטפורמה החדשה, אם בלשונית הראשונה באתר הישן, יש אפשרות כלשהי לבקש להעביר את המערכת?

      אצלי לא.

      @צבי-ד-צ כתב בימות המשיח התחילו לשנות גם את הווטסאפונים הישנים למערכות IVR2!!! 👍👍👍🥰🥰:

      עדכון מעניין:
      פתחתי את האתר של ווטסאפ כזה ששונה, ונראה שהדביקו לו מספר פלאפון כמספר ראשי, משהו שמתחיל ב055 וכו', אשמח מאד שכל מי שיש לו כזה קו שיעדכן אם זה גם אצלו.

      אצלי לא.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      נ
      נתנאל הקטן
    • RE: ימות המשיח התחילו לשנות גם את הווטסאפונים הישנים למערכות IVR2!!! 👍👍👍🥰🥰

      @צבי-ד-צ לחלק גדול מהקווים זה לא עובד, (עדיין...)
      אבל בפירוש מדובר בעידן חדש.
      ועל זה נאמר: "ימות המשיח" - עתיד התקשורת כבר כאן"👍
      בעבר לעבור מקו וואצפ פון רגיל למערכת IVR בלי לאבד את ההיסטוריה, היו צריכים לפתוח קו חדש, (שזה אומר מספר חדש), ולשלם לימות המשיח כמה מאות שקלים בשביל להעביר את ההודעות.
      "ימות המשיח" - עתיד התקשורת כבר כאן...

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      נ
      נתנאל הקטן
    • RE: שרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג"

      @קובי-י
      אני יסביר.
      הצעתי פיתרון כיצד יוכלו לשמוע את הודעת 'מיקומך בתור הוא...'
      שבמקום שהממתין השני ומעלה, יעברו לשלוחת השמעת קבצים וישמעו 2 הודעות קצרות שיהיו בשלוחה, וכשהם מסיימים לשמוע את כל ההודעות בשלוחה, (פעם בדקה), יחזרו לשלוחה שבודקת עם הנציג התפנה, ואם לא חוזרים שוב פעם לשמוע את הקבצים בשלוחת ההשמעת קבצים,
      שהממתין השני ומעלה יופנה לחדר ועידה ללא שהיא תופעל, משום שהמנהל לא יכנס להפעיל אותה אף פעם,
      ובחדר ועידה יש מודול מובנה שסופר בכל רגע נתון, כמה ממתינים בחדר הועידה.
      ולגבי שאלתו

      השאלה אם ישנה אפשרות לעבור לאחר זמן מה לשלוחה אחרת.
      כי הוא יהיה תקוע שם.

      עניתי,

      @נתנאל-הקטן כתב בשרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג":

      @אA עם טיימר.
      מה הבעיה?
      https://f2.freeivr.co.il/topic/57/limit_call_seconds-הגבלת-אורך-השיחה-טיימר?_=1735891685463

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      נ
      נתנאל הקטן
    • RE: שרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג"

      @אA כתב בשרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג":

      @נתנאל-הקטן
      השאלה אם ישנה אפשרות לעבור לאחר זמן מה לשלוחה אחרת.
      כי הוא יהיה תקוע שם.
      אבל אהבתי את הרעיון שלך. יצירתי!

      אני עניתי על זה.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      נ
      נתנאל הקטן
    • RE: שרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג"

      @אA עם טיימר.
      מה הבעיה?
      https://f2.freeivr.co.il/topic/57/limit_call_seconds-הגבלת-אורך-השיחה-טיימר?_=1735891685463

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      נ
      נתנאל הקטן
    • RE: שרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג"

      @אA לגבי שמיעת 'מיקומך בתור הוא...',
      תוכל במקום להכניס אותם לשלוחת השמעת קבצים, להכניס אותם לשלוחת חדר ועידה,
      שמופעלת רק בכניסתו של מנהל, (ושהמנהל בחיים לא יכנס לשם)
      ואת הודעת מערכת : M4103 'סך כלל המשתתפים הפעילים בחדר הועידה הוא ...'
      תחליף ל'מיקומך בתור'.
      (יש לזה חיסרון מסוים, כי הוא לא סופר את מי שבאמצע שיחה.)
      יש עוד מודולים שיודעים לספור, אך זה יודע לספור בכל רגע נתון, וזה אני לא יודע אם יש עוד כאלו.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      נ
      נתנאל הקטן
    • RE: באג במספרים אמריקאיים

      @אבגד-0 אני תייגתי אותו והוא יענה על זה בהקדם,
      ממנו ציטטתי את העובדה

      רק חבל מאד מאד, שא"א דרכו להוציא שיחות למספרי חו"ל.

      פורסם בבאגים במערכת
      נ
      נתנאל הקטן
    • RE: באג במספרים אמריקאיים

      @אבגד-0
      תשאל את @isi

      פורסם בבאגים במערכת
      נ
      נתנאל הקטן
    • RE: באג במספרים אמריקאיים

      @isi @isi כתב בחיוג מחו"ל לארץ ע"י SIP:

      כאמור, הSIP של ימות המשיח מתפקד כשיחה בארץ, ולא משנה מה המיקום שלך בעולם.
      רק חבל מאד מאד, שא"א דרכו להוציא שיחות למספרי חו"ל.

      פורסם בבאגים במערכת
      נ
      נתנאל הקטן