@קובי-י לפי מה שידוע לי, זה לא הפוך מהרגיל.
ההגדרה ברירת מחדל, בשלוחת השמעת קבצים, היא שמיעה מהמספר הגבוה לנמוך. (כלומר מהחדש לישן) [start=max]
אם אתה רוצה להגדיר שישמעו (הפוך מהרגיל) מהנמוך לגבוה,
תגדיר בשלוחה start=min
מקווה שהבנתי את השאלה שלך.
בהצלחה.
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי נתנאל הקטן
-
RE: סדר שמיעת הקבצים בקובץ TTS
-
RE: איך עושים צינתוק לכל הודאה שנכנסת לשלוחה
@ישק לא נראה לי שיש דרך רשמית. תגדיר שמי שגורם לכך שנכנסת הודעה חדשה, (למשל מי שמסיים להקליט שידור חי), מועבר לשלוחת הפעלת צינתוק לרשימת הצינתוקים אותה אתה רוצה להפעיל.
ההגדרות בשלוחה הם.type=tzintuk list_tzintuk=1 tzintuk_admin=yes run_tzintuk_automat=yes tzintuk_your_id=אם אתה מעוניין לשלוח צינתוק ממספר משני, רשום אותו כאן.
-
RE: חדש! ארכיון הודעות בשלוחת השמעת קבצים
@eliyahu יש בזה חיסרון מסוים, שלאחר שהוא עובר לארכיון, (בנוסף לזה שזה ממוספר מחדש) גם נמחק פרטי ההודעה, וחבל.
אם אפשר לסדר את זה.
ותודה רבה על הכל! -
RE: צינתוק המספר החדש
@1800 כהטמעה בכל מודול.
send_tzintuk=yes send_tzintuk_from=אם מעונינים במספר משני יש לרשום אותו פה.
-
משימות על פי תאריך עברי
אני לא מצליח להבין למה אין אפשרות הפעלת משימות, על פי תאריך עברי.
לי זה נצרך לעדכן מזל טוב לרגל ימי הולדת וימי נישואין במשימה שנתית (על פי תאריך עברי)
אבל אני מאמין שהרבה יכולים להשתמש עם זה ימי פטירה וכדו' -
RE: חדש! ארכיון הודעות בשלוחת השמעת קבצים
@eliyahu בדקתי באתר, ולא נמחק פרטי הקובץ.
אלא זה פשוט נשאר בשלוחה, ולא עובר לארכיון, אם אפשר לעשות שזה יעבור אוטמטית לארכיון וגם אם זה ימוספר מחדש, זה אמור לעבוד.
וגם לי זה חשוב מאוד.
תודה רבה -
RE: חסוי אפילו במערכת שמגלה חסויים
@1800 על ידי פילטר לפי רשימת תפוצה תגדיר שמספרים חסויים יופנו לשלוחה שם אתה מנטרל אותם.
שאר המספרים יכנסו לשלוחה, או יופנו לשלוחה אחרת. או ניתוק. -
כניסה למערכת באתר הניהול.
יהיה מאוד נחמד, עם בכניסה למערכת, באתר הניהול,
יוכלו להקיש את מספר המערכת, אנטר, סיסמה.
כרגע אם מקישים, אנטר, הוא מזהה את זה כפרטים שגויים. -
RE: משתתפים שלא התחברו לקבלת צנתוקים
@גדול-הדור תיכנס לכאן
תקיש את מספר המערכת והסיסמה,
ולפניך יתגלה המערכת שלך, שם תמצא את לשונית שיחות נכנסות הנ"ל, ואם מדובר במערכת IVR תוכל לבדוק בלשונית רשימת צינתוקים ללא צורך בהורדת דו"ח שיחות נכנסות.
חג שמח
פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי נתנאל הקטן
-
RE: שהמאזין ידע לאיזה שלוחות הוא רשום לקבלת צינתוקים
@חיידר תוכל לעשות את זה בעצמך,
על ידי שלוחות השמעת קבצים, שעובר מאחד לשני. (כנגד כל רשימת צינתוקים, שלוחת השמעת קבצים)
ובכל שלוחת השמעת קבצים, תגדיר פילטר לפי רשימת צינתוקים. -
צינתוק ממספר חו"ל
הגדרתי בשלוחה
type=menu send_tzintuk=yes send_tzintuk_from=015101234567
וזה לא עובד לי?
לכאורה כי זה מספר חו"ל (ששייך למערכת)
אך כקמפיין כן עובד לי?
מישהו יודע אם יש דרך לשלוח צינתוק חינמי ממספר חו"ל -
הזמנת חבר לרשימת צינתוקים בAPI
האם יש אפשרות להזמין חברים להצטרף לרשימת צינתוקים בAPI?
ואם כן, אז מה שם הפקודה, ומה הפרמטרים. -
RE: החלפת נא הקש את הסיסמה להודעה שקטה
@אברהם-נ תנסה כשההודעה "המקש שהוקש שגוי", לא שקט.
אולי, פשוט לא הקשת את הסיסמה הנכונה. -
בעת שליחת צינתוק. לפעמים מגיע 00 בהתחלה?!
לאחרונה מתקבל צינתוקים מקווי ימות המשיח למינהם. כאשר מופיע בתחילת המספר 0 נוסף.
זה נראה כך. 00773137770.
מוזר מאוד.
א. זה קורה פעם כן פעם לא. אין לי מושג במה זה תלוי.
ב. זה קורה לא רק לי. חברים שלי גם התלוננו.
ג. זה קורה לכל סוגי הקווים. וואצאפון. IVR. קווי נייעס. צינתוק חינמי. וקמפיין.זה מרגיז שחוזרים לזה ולוקח זמן להבין מדוע סלקום טוענת שהמספר אינו קיים.
-
RE: שיחת הזמנה שתתקשר ממספר המערכת
@הכהן-הגדול נראה לי שזה יקרה בל אופן אם תזמין חבר לא דרך המספר שפתח את המערכת.
(באופן בו המספר ממנו אתה מתקשר אינו מוגדר כמספר משני.)
למרות שמי שיענה ישמע את הנוסח "המספר שמופיע על הצג..." -
RE: בקשה לפיתוח קו
@אברהם-נ אתה מעוניין שההודעה הזמנית תהיה אוטומטית?
רנדומלית??
תפרט. שיהיה לנו כיוון חשיבה. -
RE: צינתוק המספר החדש
@1800 כהטמעה בכל מודול.
send_tzintuk=yes send_tzintuk_from=אם מעונינים במספר משני יש לרשום אותו פה.
-
RE: אין אפשרות להתקשר למערכות?!
@תודה-על-העזרה זה כבר מוזר.
זה שלא עובד באתר ניהול, וגם זה שזה כבר כזה הרבה זמן.
אני מציע לך לבדוק להגדיר במערכת אחרת, שכן עובדת לך, את השלוחה הראשית כמעבר למערכת
פעם ניסתי וזה עבד ליtype=routing_yemot routing_yemot_number=0773137770
אני לא יודע כמה זה יעזור לך עכשיו. (דרך אגב המערכות שלי עובדות כרגע כרגיל.)