• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    הקמה מהירה של שלוחות

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    16 פוסטים 6 כותבים 572 צפיות 3 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • Y מנותק
      yosafizak @עלות השחר
      נערך לאחרונה על ידי

      @עלות-השחר כתב בהקמה מהירה של שלוחות:

      @yosafizak אבל מה ההגדרות של השלוחה - תפריט? השמעת קבצים?

      זה יוצר רק שלוחה, בלי סוג השלוחה

      ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
      • ע מנותק
        עלות השחר @yosafizak
        נערך לאחרונה על ידי

        @yosafizak שמה מוגדר בה, תיקיה ריקה?

        Y תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • Y מנותק
          yosafizak @עלות השחר
          נערך לאחרונה על ידי

          @עלות-השחר כתב בהקמה מהירה של שלוחות:

          @yosafizak שמה מוגדר בה, תיקיה ריקה?

          כן,
          אם אתה רוצה להגדיר את סוג השלוחה בדפדפן תעשה כך:

          בדוגמא כאן משנה את קובץ ההגדרות של שלוחה 5
          לסוג : מודל אמירת השעה
          ואח"כ מפנה לשלוחה ראשית
          (%0A)משמש במקום שורה חדשה

          https://www.call2all.co.il/ym/api/UploadTextFile?token=079XXXXXXX:****&what=ivr2:/5/ext.ini&contents=type=say_hour_and_minute%0Aend_goto=/
          
          
          ע ד 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • ע מנותק
            עלות השחר @yosafizak
            נערך לאחרונה על ידי

            @yosafizak ואם אני רוצה להגדיר ל 100 שלוחות

            Y תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • מ מנותק
              מנהל-תוכן @מתעניין
              נערך לאחרונה על ידי

              @מתעניין יישר כח! עבד מצוין וחסך לי הרבה זמן.

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • Y מנותק
                yosafizak @עלות השחר
                נערך לאחרונה על ידי

                @עלות-השחר כתב בהקמה מהירה של שלוחות:

                @yosafizak ואם אני רוצה להגדיר ל 100 שלוחות

                אז עדיף לך להשתמש באקסס כמו ש @מתעניין כתב

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                • ד מנותק
                  דוד_מלך_ישראל @yosafizak
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @yosafizak כתב בהקמה מהירה של שלוחות:

                  @עלות-השחר כתב בהקמה מהירה של שלוחות:

                  @yosafizak שמה מוגדר בה, תיקיה ריקה?

                  כן,
                  אם אתה רוצה להגדיר את סוג השלוחה בדפדפן תעשה כך:

                  בדוגמא כאן משנה את קובץ ההגדרות של שלוחה 5
                  לסוג : מודל אמירת השעה
                  ואח"כ מפנה לשלוחה ראשית
                  (%0A)משמש במקום שורה חדשה

                  https://www.call2all.co.il/ym/api/UploadTextFile?token=079XXXXXXX:****&what=ivr2:/5/ext.ini&contents=type=say_hour_and_minute%0Aend_goto=/
                  
                  

                  @yosafizak הצורה הזו יעילה, אבל יש בה חסרון, שבמידה והשלוחה עדיין לא קיימת היא לא תווצר.
                  עדיף להשתמש בפונקציית UpdateExtension, ואז אפשר להשתמש ב & בשביל שורה חדשה

                  צ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • צ מנותק
                    צדיק תמים @דוד_מלך_ישראל
                    נערך לאחרונה על ידי

                    פוסט זה נמחק!
                    ד תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ד מנותק
                      דוד_מלך_ישראל @צדיק תמים
                      נערך לאחרונה על ידי דוד_מלך_ישראל

                      @צדיק-תמים בדוק? בדיקות חוזרות ונשנות שלי מעלות לא ככה, אם אתה משתמש בפונקציית UpdateExtension יווצרו כל השלוחות שבדרך גם אם תשרשר כמה, אבל בפונקציית UploadTextFile זה לא יעבוד.

                      צ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • צ מנותק
                        צדיק תמים @דוד_מלך_ישראל
                        נערך לאחרונה על ידי צדיק תמים

                        @דוד_מלך_ישראל צדקת..
                        אבל התשובה היא OK ובפועל לא נוצר כלום, אז כנראה שזה עוד באג...

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2

                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                        הרשמה התחברות
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון