יצירת בוט טלפוני
-
-
בן דוד שלי עשה בחינם עם שינוי ההגדרות אני שואל איך עושים את זה
-
תודה על הנכונות לעזור
-
@חי-משיח-1 מה הוא עשה? זיהוי דיבור חינמי?
בימות המשיח אין אפשרות כזו בחינם.
יש עוד אפשרויות לעשות כזה דבר אבל לא על ידי זיהוי דיבור... (תלוי גם מה הצורך) -
איזה אפשרות?
-
@חי-משיח-1 כל מערכת ימות המשיח היא מערכת אוטמטית, תלוי מה אתה צריך - יש אופציות שהם יותר בסגנון 'בוט' כגון זיהוי דיבור ויש פחות.
-
@613-0 טוב בסדר נמאס לי אני אסגור את הנושא
-
איך סוגרים את הנושא?
-
ח חי משיח 1 סימן נושא זה כנושא רגיל ב
-
ח חי משיח 1 סימן נושא זה כשאלה ב
-
ח חי משיח 1 סימן נושא זה כנפתר ב
-
ח חי משיח 1 סימן נושא זה כנושא רגיל ב
-
תודה לכל מי שניסה לעזור לי
-
@חי-משיח-1 אין דרך לסגור סופית, ניתן לסמן כנפתר.
@Liy -
ח חי משיח 1 סימן נושא זה כשאלה ב
-
ח חי משיח 1 סימן נושא זה כנפתר ב
-
ח חי משיח 1 סימן נושא זה כנושא רגיל ב
-
L Liy נעל נושא זה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות