מחיקת שלוחות
-
אני יודע אבל זה לא נמחק
-
@חי-משיח-1 צריך להגדיר משהו בקובץ
-
@חי-משיח-1 כתב במחיקת שלוחות:
אני יודע אבל זה לא נמחק
תרענן את העמוד ותראה אם נמחק.
אם לא תעבור לאתר החדש -
-
@613-0 לפעמים אם אין הגדרה בקובץ
אי אפשר למחוק
מנסיון. -
@חי-משיח-1
תנסה למחוק דרך הדפדפן
ככה:https://call2all.co.il/ym/api/FileAction?token=0795000000:1234&action=delete&what=ivr2:/תכניס כאן את מספר השלוחה למחיקהאל תשכל לשנות את המספר מערכת וסיסמא
-
@Liy תודה אני אבדוק
-
@מתעניין אז איך מגדירים?
-
@חי-משיח-1 להגדיר מה?
-
@חי-משיח-1 לא משנה
תלחץ צור את הקובץ -
-
@מתעניין זה כבר שלוחה
-
@חי-משיח-1 ציל"מ?
-
@מתעניין שניה
-
@מתעניין של מה?
-
@חי-משיח-1 כמו מה שהעלתי
עם ההגדרות המתקדמות -
@מתעניין אוקי
-

-
@חי-משיח-1 איזה שלוחה אתה מנסה למחוק את הראשית?
א"א נראה לי
אם אתה רוצה לאפס את המערכת יש דרכים -
@מתעניין לא אני רוצה למחוק את כל השלוחות (פשוט לחצתי על הגדרות מתקדמות)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות