מתוך המערכת שלי הפנייה אפילו בתשלום
-
@הפקות-בע-מ-0 אפשר לעשות זאת דרך כמה דרכים. (צודק)
האופציה הנורמלית ביותר היא האופציה שעולה יחידות. (מדובר במנהל ת"ת) -
@613-0יו"ר ועדת הביקורת, תקרא שוב מה הוא שאל.
-
@הפקות-בע-מ-0 צודק בהחלט
וזה שאכן עשיתי בעלות היחידות.
יישר כח על העירנות והעזרה !!! -
@דוב-בער צודק, לא קראתי טוב.
דרך אגבהדבר הזה
משמש בעיקר לציטוט משתמשים ולא לשאלת שאלות, זה קצת מבלבל כשמשתמשים בזה לדברים אחרים.
-
@דוב-בער הפניה דרך ניתוב שיחות רגיל, יש בו כמה חסרונות א. זה מפנה שיחות ללא הגבלת זמן (זאת אומרת שאם מישהו בטעות בשעת לילה מאוחרת לחץ על המקש ההוא, תקבל שיחה. ב. אין אפשרות לדעת שהשיחה הגיעה מהמערכת. ג. אין שם פתרון להגבלת שעות ההפניה, לדוגמא בהפסקת צהרים או בכל שעה שאתה לא רוצה לענות.
כדי לפתור זאת יש להשתמש בפתרונות אחרים, שזה מודל תור. -
@הפקות-בע-מ-0 מודול תור משמש בעיקר לשירות לקוחות עם הרבה אנשים שפונים ויש צורך בהמתנה בתור וכו', במודול ראוטינג ניתן להוסיף ספרות בסוף לזיהוי שהמספר מחייג מהמערכת, ניתן גם להגביל זמנים ע"י המודול הזה.
כמובן שאם מישהו מעדיף הוא יכול להשתמש במודול תור. -
@613-0 כעת אני משתמש אם ניתוב רק קשה בגלל המספר שהמנהל מקבל על הצג זה מספר רגיל והוא לא יכול להבחין אם זה מהמערכת שלי או לא ,בעת שהוא כן רוצה להבחין אם מתקשרים לו מהמערכת הטלפונית או לא יש פיתרון שעל הצג יקבל מספר קצת משנה כגון כמה פעמים 0 לפני המספר וכד' אם אחד יודע על ההגדרה כזו ??????
לפני כן כתוב על מודל תור איך עושים את זה? -
@דוב-בער כתב במתוך המערכת שלי הפנייה אפילו בתשלום:
@613-0 כעת אני משתמש אם ניתוב רק קשה בגלל המספר שהמנהל מקבל על הצג זה מספר רגיל והוא לא יכול להבחין אם זה מהמערכת שלי או לא ,בעת שהוא כן רוצה להבחין אם מתקשרים לו מהמערכת הטלפונית או לא יש פיתרון שעל הצג יקבל מספר קצת משנה כגון כמה פעמים 0 לפני המספר וכד' אם אחד יודע על ההגדרה כזו ??????
לפני כן כתוב על מודל תור איך עושים את זה?כאן יש לך את מה שרצית
https://f2.freeivr.co.il/post/60097 -
@כבר-כאן ניסיתי ולא הולך לי אולי זה תלוי באיזה מודול כי יש לי ניתוב שיחה רגילה ואם לא תלוי איפה אני צריך להכניס את זה כי כרגע ההגדרה שלי הוא
-
@דוב-בער
הוספת ספרות לזיהוי בסוף המספר
בעבר, (עד 08/2021) היה אפשרות להוסיף את הספרה "1" בתחילת המספר לזהות שהשיחה מועבר מהמערכת
לאור שינוי רגולטורי, נמצא פתרון אחר - הוספת ספרות בסוף המספרrouting_your_id_add=123456
המערכת תומכת בהוספת של עד 6 ספרות,
בדוגמא המערכת תוסיף לאחר הזיהוי שהגדרתם - את הספרות 123456