שינוי בעלות
-
אם יש מישהו שניסה פעם לשנות בעלות דרך שירות הלקוחות אם יכול לשתף מה התהליך המבוקש
וכן מישהו יודע אם יש אופציה להעביר רשימת צינתוקים למערכת אחרת דרך שירות הלקוחות ומהו התהליך המבוקש
בתודה מראש. -
@1800

אתה בטח מתכוון למערכת תכנים. אז גם אני מצטרף לשאלה.
דרך אגב : במערכת וואצפון (שם המנהל יכול להיכנס למשל לשלוחת ניהול ללא סיסמה), המנהל הוא מי שנמצא ראשון ברשימה.
כך שאם אתה רוצה להחליף מספר של מנהל, כל מה שעליך לעשות זה להוציא את כל מי שנמצא לפניו ברשימה, ולהכניס אותם בחזרה מיד לאחר מכן. -
@נתנאל-הקטן כתב בשינוי בעלות:
במערכת וואצפון
אני לא מדבר על וואצפון אלא על מערכת תכנים פשוטה ששם הבעלות הוא המספר שפתח את המערכת
-
@נתנאל-הקטן כתב בשינוי בעלות:
@1800

אתה בטח מתכוון למערכת תכנים. אז גם אני מצטרף לשאלה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות