דחוף. האם ניתן להמיר וואצפון / בלוגפון למערכת IVR?
-
אציין שאין צורך בהקלטות הקיימות - הקו ריק
צריך רק את המספר כיוון שכבר פרסמו אותו בטעות -
@תודה-על-העזרה
בשירות לקוחות אפשר... -
@HMJE22
אין עכשיו שירות לקוחות
אני צריך משהו להרגע
אולי יש אפשרות לנייד את המספר של בזק ממספר אחד של ימות שהוא כבר מנויד עליו (וואצפון)
ומספר אחר של ימות שאפתח עכשיו (IVR)? -
לחילופין, אולי יש אפשרות להעלות דרך המחשב קובץ של פתיח לוואצפון?
-
@תודה-על-העזרה
תנסה להעלות קובץ ב API (בדקתי את זה בווצאפון מנהלים וזה עובד)קובץ ivr2:M0000
אתה יכול בקישור הזה
בשורה הראשונה מספר מערכת:סיסמא
בשורה השניהivr2:M0000
-
@תודה-על-העזרה
בעבר ניסיתי להעביר מספר ממערכת חינמי למערכת IVR,
ואמרו לי בשירות לקוחות שזה לא אפשרי...
(אולי בגלל שזה היה אחרי שהקו החינמי הפסיק לעבוד)
ולגבי פיתוח של קו חינמי שיהיה מערכת IVR, אמרו לי בשירות לקוחות שזה יכול להזיק לקו...
אגב, ידוע למישהו אם קו חינמי צריך שהמנהל יכנס אליו כל שבוע או משהו כזה כדי שהוא לא יתנתק?
אשמח לשמוע אם הסתדרת ואיך...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות