הכנסת חברים דרך האתר
-
איך אפשר להכניס מספרי פאלפון לקבוצה דרך האתר???
-
בווצאפון אין אפשרות, בivr2 בלשונית קמפינים
-
לא הבנתי
אין אפשרות להכניס קובץ אקסל עם מספרי פאלפונים באתר של ימות המשיח? -
בווצאפון לא אבל אם יש לך יותר מ50 מספרים ברשימה נראה לי אז אפשר לשלוח לימות המשיח באקסל והם יכניסו
-
אני יכול רק דרך הפאלפון???
-
לוואצפון כן בדיוק כמו שערוץ הסקרים כתב לך
-
אני שלחתי לימות קובץ אקסל לימות עם בערך 100 מספרים והם הכניסו לי לווצפ פון
-
@יהונתן-כץ אמר בהכנסת חברים דרך האתר:
אני שלחתי לימות קובץ אקסל לימות עם בערך 100 מספרים והם הכניסו לי לווצפ פון
@ערוץ-הסקרים אמר בהכנסת חברים דרך האתר:
בווצאפון לא אבל אם יש לך יותר מ50 מספרים ברשימה נראה לי אז אפשר לשלוח לימות המשיח באקסל והם יכניסו
נו זה מה שהוא כתב
-
מהו ההגדרה שאני צריך להכניס בהגדרות מתקדמות כדי לצרף רשימת מורשים.
-
@ערוץ-הסקריםאני רוצה לדעת איך אני עושה את זה לבד.
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
=
= @ערוץ-הסקריםXXXXXX