מספר שאלות
-
- האם יש אפשרות לדעת מי האזין לקו וכמה זמן, א"כ כיצד?
- האם יש אפשרות להשאיר הודעות בקו שהודעות אלו יתורגמו אוטומטית לטקסט וישלחו למייל מסוים?
תודה רבה
-
-
תודה
לגבי 1.
איך אפשר לדעת אם אפשרות זו כבר מופעלת במערכת או לא?
לגבי 2.
איפה שמים את ההגדרות הנ"ל? אפשר לשים אותם בשלוחת השארת הודעה? (כדי שמי שמשאיר הודעה יתורגם ההודעה שלו לטקסט?)
ישר כח -
@123456 לגבי 1, אתה יכול לבדוק אם מוגדר בשלוחת השמעת קבצים או בivr אחת או יותר מההגדרות הבאות:
log_playback_play_stop=yes log_playback_play_stop_year_save_folder=yes log_playback_play_stop_month_save_root_log=yesכמו"כ אתה יכול לבדוק בתיקיית LOG אם יש לך שם קבצים או לא.
(אם לא הגדרת לא אמור להיות מוגדר, זה לא ברירת מחדל)
לגבי 2, אני לא יודע, אולי מישהו אחר יידע לעזור... -
@123456 אמר במספר שאלות:
האם יש אפשרות להשאיר הודעות בקו שהודעות אלו יתורגמו אוטומטית לטקסט וישלחו למייל מסוים?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות