ניתוב בשלוחה לפי פקס או שיחה קולית
-
יש לי מספר שאני מפרסם למשרד
ואני רוצה שיוכל לשמש גם כמענה אנושי וגם לקבלת פקסים
אני מחפש דרך שמי שנכנס לשלוחה, אם זה שיחת פקס זה יעביר לשלוחה של קבלת פקס, ואם זו שיחה רגילה ינתב למענההאם מישהו יודע על דרך [אפלו בAPI] לעשות זאת?
זאת אומרת, האם יש מודול מובנה לפילטר או פרמטר כל שהוא שנשלח כשהשיחה הנכנסת מוגדרת כפקס?
-
@מנסה דובר ע"ז בפורום, שיש שרתים מסוימים בימות המשיח שניתן לעשות פקס על מספר שהוא גם מענה אנושי.
https://f2.freeivr.co.il/post/76686 -
תודה, אבל לא זה מה שאני רוצה
שם מדובר על חיוג למספר עצמו למענה אנושי, ולקידומת 153 עם המספר לפקס
אני רוצה שבאותו המספר וקידומת זהה, זה ינתב בין שלוחת פקס לשלוחת מענה אנושי
ולכן אני זקוק לזיהוי סוג השיחה -
@מנסה קל וחומר, אם למה שמדובר שם צריך את עזרתם של השירות הלקוחות, בודאי שגם למה שאתה מבקש, אז כבר כדאי שתשאל אותם.
-
ובקיצור
אתה לא יודע
אז תודה
מי שכן יודע האם יש פרמטר כל שהוא שיכול להבחין בין סוגי השיחות אני יודה לו אם יכתוב כאן
-
מה שבסוף עשיתי הוא הפיכת השלוחה הראשית להשמעת קבצים
והודעה "למענה אנושי הקישו 1, לפקס המתינו"
[עם השתקת הביפ וסוף הודעות]
והגדרתי שבסיום ההשמעה יעבור לשלוחה פנימית 2 שם מוגדר קבלת פקסים
מי שלוחץ 1 במהלך ההודעה עובר לשלוחה פנימית 1 שם יש מענה אנושי.בדקתי והפקס מגיע תקין [מערכות שליחת הפקס מובנות לשליחה רק כששומעים את הציפצוף הארוך, כך שההשהייה קודם לא אמורה להפריע]
כמובן שזה לא פתרון מלא, אבל למי שיש צורך אולי יוכל להיעזר