צליל כניסה ויציאה מחדר הועידה
-
שלום רב
יש לי חדר ועידה
אני רוצה לדעת איך ניתן להפעיל את הודאות מערכת
שמודיעות על כניסה ויציאה של מאזין -
@קו-המוסיקה
תפרט את השאלה שלך -
@אברהם-נ אני חושב שכוונת @קו-המוסיקה היא שבכל פעם שמאזין מצטרף/עוזב את חדר הועידה ישמעו "גלינג"

-
@אביי-ורבא
איפה ישמעו ?
ומי ישמע ? -
M1817 צליל כניסת משתתף לחדר הועידה (ברירת מחדל שקט)
M1818 צליל יציאת משתתף מחדר הועידה (ברירת מחדל שקט) -
@אברהם-נ בקיצור איך אני מפעיל את הודאות מערכת M1817 ו M1818
-
@קו-המוסיקה
על זה אמרתי לך@אברהם-נ כתב בצליל כניסה ויציאה מחדר הועידה:
תפרט את השאלה שלך
@אברהם-נ כתב בצליל כניסה ויציאה מחדר הועידה:
איפה ישמעו ?
ומי ישמע ?בקיצור תפרט מה שאתה רוצה
-
@אברהם-נ
אני רוצה שיהיה צליל שאומר מתי מאזין נכנס ויצא מהוועידה -
@קו-המוסיקה
כמו ש @אביי-ורבא כתב@אביי-ורבא כתב בצליל כניסה ויציאה מחדר הועידה:
@אברהם-נ אני חושב שכוונת @קו-המוסיקה היא שבכל פעם שמאזין מצטרף/עוזב את חדר הועידה ישמעו "גלינג"
-
@אברהם-נ
בדיוק -
@מתעניין כתב בצליל כניסה ויציאה מחדר הועידה:
M1817 צליל כניסת משתתף לחדר הועידה (ברירת מחדל שקט)
M1818 צליל יציאת משתתף מחדר הועידה (ברירת מחדל שקט) -
@אברהם-נ איך אני משנה את זה, שלא יהיה שקט
-
@קו-המוסיקה
תעלה קובץ
מה שאתה רוצה לשמוע
אם אתה רוצה לשמוע צליל את תעלה קובץ עם צליל וכ''ו -
@אברהם-נ
הסתדרת ?? -
ק קו המוסיקה סימן נושא זה כשאלה
-
ק קו המוסיקה סימן נושא זה כנפתר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות