SIP נדרים פלוס
-
אני רוצה להפנות מהמערכת שלי שיחות לקו של נדרים פון שיש לי
מישהו יודע אם יש אופציה להתחבר לנדרים פון בחיבור SIP בכדי שלא יהיה לי חיוב יחידות? -
פוסט זה נמחק! -
@בעז-ה-ביחד-ננצח
@795069962 רוצה הפנייה לנדרים פון וזה לא מערכת של ימות המשיח
ואי אפשר להפנות אליו דרך מודלrouting_yemot -
@מוטי-לוין לדעתי תפנה לנדרים פלוס
אולי אם יוכלו לתת לך פרטים כדי להתחבר דרך המודול הזה
(זכור לי שהדבר הזה אפשרי אני לא בטוח) -
@הרב כתב בSIP נדרים פלוס:
@מוטי-לוין לדעתי תפנה לנדרים פלוס
אולי אם יוכלו לתת לך פרטים כדי להתחבר דרך המודול הזה
(זכור לי שהדבר הזה אפשרי אני לא בטוח)@795069962 פתח את הנושא ושאל את השאלה.
אבל תודה בכל אופן על התשובה, אני ניסתי לעשות משהו בעניין לפני כמה חודשים
כפי שאפשר לראות כאן אבל לא יצא מזה משהו, ימות המשיח ענו לי שאין מה לעשות בנתיים,
אבל מה שאמרת באמת יכול לעבוד, צריך לפנות לנדרים פלוס.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות