שלוחה להשמעת ההקלטה האחרונה שהועלתה/שהוקלטה בשלוחה
-
שלום וברכה
לדוגמא יש לי בשלוחה 6/1 שיעורים מהרב יעקובוביץ מחולק לפני נושאים 1 2 3 ןכו'
אני רוצה בתפריט 6/1 הנ"ל לעשות את הספרה 0 שבה יושמע ההקלטה האחרונה שהועלתה, בכל השלוחות שהם בתוך 6/1,
האם ידוע למאן דהוא אם יש דרך טובה ויעילה שיהיה אוטומטי ? -
@נועם-10
איך אתה מעלה את ההקלטות לשלוחות הנ"ל? -
אם אתה מקליט מהטלפון אז כן, מהמחשב לא נראה לי...
-
כמו שכבר ענו לך, אם ההודעות מוקלטות דרך הטלפון אתה מגדיר את זה
copy_record_link=/6/0בכל שלוחות ההקלטה, ואז בכל הקלטה נוצר לינק גם בשלוחה 6/0 וכך מי שלוחץ 0 שומע את ההשמעה האחרונה שהוקלטה.
אם אתה רוצה שישמעו רק את ההודעה האחרונה ולא יותר, אתה צריך להגדיר בשלוחה 6/0 את זה.after_play=return return_amount=1 -
@6422615
אני מעלה באתר.
האם יש אופציה ? -
@נועם-10
אז תעלה גם לשלוחה 6/0 -
@נועם-10 כתב בשלוחה להשמעת ההקלטה האחרונה שהועלתה/שהוקלטה בשלוחה:
אני מעלה באתר.
האם יש אופציה ?אין אופציה ללא פיתוח בapi
-
B BEN ZION התייחס לנושא זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות