הגדרה לא נכונה
-
מה אני עושה, בכל שלוחה שהמאזינים נכנסים הם שומעים "שלום וברכה הגעת לזמני היום" ???
דחוף !!!!! -
תרגע
-
@מנסה
תודה על ההרגעה,
עכשיו, כשמקישים המאזינים בשלוחה 1-9 המערכת אומרת "השלוחה אליו ביקשת לעבור אינה ניתנת להפעלה עקב חוסר בהגדרות" -
ואני אמור לנחש
כתבתי לך במקום אחר 2 אופציות מתוך רבות
בלי הגדרות מהשלוחה, או שם שמתמש וסיסמה שאני יוכל להיכנס ולבדוק איך אני אוכל לדעת?
זה הרי לא באג, פשוט טעות כלשהי בהגדרות
-
פוסט זה נמחק! -
@יוסיפון כתב בהגדרה לא נכונה:
ראיתי תמחוק
-
-
@מנסה
תודה רבה
מחקתי אבל נשאר כיתוב עמום -
-
@מנסה ????????????????????????????????????????????
-
רצית משהו???
אם אתה רוצה להבין מה קרה כאן
אגלה לךכבוד הרב יוסיפון היה צריך עזרה עם המערכת שלו
הוא כתב כאן מספר וסיסמה לכמה שניות ומחק מיד אח"כ
אבל כידוע מי שמוחק פוסט של עצמו רואה אותו במטושטש כשהוא עומד עליו,
ולכן הוא חשש שעדיין מופיע הנתונים שכתב
כתבתי לו שאני ואחרים לא רואים
וצירפתי צילום מסךעכשיו הכל בסדר????
-
@מנסה הכל תמיד בסדר!
רק שזה היה נראה כמו שיחת חרשים שמדברים עם תנועות ידיים ולא הבנתי מה היה הבעיה ומה ענית לו, הפורום חוץ ממה שהוא עוזר לכל אחד ספציפי אמור גם לעזור לאחרים כשיפגשו בנושא הזה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות