שידור חי למייל
-
אני ראיתי שהרבה רצו את האופציה הזה
האם יש למישהו "פתרון" -
@יוסי-לנדא למה בדיוק אתה מתכווין? לקבל את ההקלטה של השידור החי במייל?
אם כן אני מאמין שניתן למצוא מגוון פתרונות באמצעתו פיתוחי API שונים.. -
@אביי-ורבא
כן, שיגיע ההקלטה למייל
זה מסובך API ?
איך אני עושה את הכי קל ? -
@יוסי-לנדא כתב בשידור חי למייל:
זה מסובך API ?
לא ממש
איך אני עושה את הכי קל ?
מתחיל ללמוד תכנות בשפה כלשהי

-
@אביי-ורבא
למעשה
עכשיו יש פתרון ? -
@יוסי-לנדא אתה רוצה פיתרון? אני יכול לבדוק מה אני יכול לתכנת אבל בזה אני לא עובד בחינם

-
יוסי לנדא
אפשר לא אוטמטי אם זה יעזור לך בניהול של ימות של המערכת פשוט תעשה שהקובץ ישמר בשלוחת השמעת קבצים ומשם אתה יכול לשלוח למייל המוגדר במערכת
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות