הפנייה לשלוחה ע"י נציג
-
@שואף_גבוה
אפשריפיתוח פרטי בAPI של הפנית שיחות
אם תפתח נכון הנציג יוכל בלחיצת כפתור להעביר את השיחה -
@מנסה האם תוכל לפרט יותר מה מעורב בפיתוח של דבר כזה
(אני יחסית חדש באסטריסק אז קבל את התנצלותי מראש אם אני מבלבל ת'שכל)
לפי הבנתי צריך ליצור שלוחה בcontext של הsip שתעבור ל context של השלוחה הראשית הבעיה שאני לא יודע איך ניתן להכניס הגדרות בשלוחות שבcontext של השלוחות sip
שני נקודות לציון
א)מעבר בין שלוחות בתוך הsip כן עובד
ב)נקודה נוספת לציון כאשר אני מנסה להפנות לשלוחה נוצרים שני קבצים חדשים בתוך שלוחת התור
1.sip_speed_dial.ini
2.sip_out_configuring.ini
נראה שהבסיס כבר קיים השאלה איך מגדירים את הקבצים -
@שואף_גבוה
עי'
כאן וכאןאחד משניהם יוכל לעזור לך לכתוב לקבצים
-
@מנסה אבל איך בדיוק נציג יוכל לעשות את זה תוך כדי שיחה?
-
הוא פשוט ינתק...
ובמערכת יוגדר לאן להעביר את המשוחח[וביתר ביאור אני חשבתי להעביר תמיד לשלוחה מסויימת שבה יכתבו את ההפניה הלאה לפי ID
-
@מנסה זה הבנתי
אבל תוך כדי שיחה הוא לא יכול להגדיר לאיפה יעבור הלקוח הספציפי הזה
אא"כ הוא יחייג מטלפון אחר וישנה את השלוחה שאליה עוברים בסיום שיחה שתפנה לשלוחה הרצוייה
אבל לדעתי זה לא פרקטי ובמיוחד בעסקים גדולים עם הרבה שיחות
כי לפי הראיון שלך הנציג אמור לחייג לשלוחה לשינוי ID להקיש את מספר המחייג ולהקיש את השלוחה הרצוייה
ואת כל זה הוא אמור להספיק תוך כדי שיחה לפני שהלקוח ינתק -
או שהמערכת לבד תזהה את הנציג ואת השיחה של מי שמדבר איתו, ותכניס בלחיצת כפתור אחת את המיקום להעברה [מתוך כמה אופציות]
וזהואני לא צריך ללמד אותך איך שולפים את השיחה של הנציג ואת הזיהוי של שני המשוחחים
-
@מנסה אתה צודק שאת התהליך של ההקשה באמת אפשר לפתור
אבל הבעיה היא שתמיד צריך שהנציג יחייג ויקיש משהוא
תכלס לכן לא נראה לי שזה ראלי בשבילי אבל אני מודה לך מאוד על הרעיון
לא חשבתי על הכיוון הזה לפני זה -
אפשר כמובן גם דרך אתר מסונכרן תוך כדי השיחה [סוג של CRN] אם אופציות הקשה על המסך
-
@מנסה זה גם נכון אבל במקרה שלי זה לא אקטואלי
תודה