יש לי קוד php ויש שורה מסוימת שהחברה של השרתים www.000webhos.com מראה × על השורה
-
יש לי תוכנה מסוימת שכתבתי ב php אבל החברה של השרתים מראה לי שגיאה על השורה הזו להלן הקוד וצילום מסך רק אציין שזה שורה של קבלת משתנה שלא אמורה להיות איתי בעיה מיוחדת הנה הקוד
<?php $ApiDID=$_REQUEST['ApiDID]; $ApiPhone=$_REQUEST['ApiPhone']; $did=$_REQUEST['did']; $path=$_REQUEST['path']; $text="type=routing_yemot%26routing_yemot_number=0796067747%26api_add_1=af=sf"; elseif($password == null){print "read=t-שגיאה לא הוגדרה סיסמה באם אתה מנהל המערכת יש להקיש את הסיסמה כעת שים לב רק שהקשת הסיסמה לא פותרת את הבעיה אלה יש לכתוב אותה בהגדרות השלוחה באם תקיש כעת את הסיסמה תוכל לרשום רק את עצמך וכל הרשמה תצטרכו להקיש את הסיסמה מחדש עם אתה מאזין יש לפנות למנהל המערכת =pass,yes,100,1,24,No,"; exit();} $url = json_decode(file_get_contents("https://www.call2all.co.il/ym/api/UpdateExtension?token={$ApiDID}:{$password}&path=ivr2:/{$ApiPhone}&{$text}&"), true); $status = $url['responseStatus']; if($status == "OK"){print"id_list_message=m-2573.&";} exit(); {else} print "id_list_message=m-1080, &go_to_folder=hangup"; exit();} ?>הנה השורה
$ApiPhone=$_REQUEST['ApiPhone'];והנה התמונה:

-
@אליהו-הנביא-2 זה שגיאת תחביר שהעורך קוד שלהם מציג, כיוון ששכחת
'שורה מעל

אם היית מרחף על האיקס עם העכבר היית רואה יותר פרטים -
@צדיק-תמים כתב ביש לי קוד php ויש שורה מסוימת שהחברה של השרתים www.000webhos.com מראה × על השורה:
אם היית מרחף על האיקס עם העכבר היית רואה יותר פרטים
גם בסמארטפון???
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות