איך יודעים כמה דקות נכנסו למערכת שלי בחודש הקודם?
-
אני מנסה ולא מצליח...
-
@מזדה ככל הידוע לי יש 2 דרכים לעשות את זה:
בתיקיית לוג יש קובץ עם פירוט המתקשרים (נראה לי מחולק לפי חודשים), צריך להוריד אותו ולפתוח באקסל - לסמן את עמודת השניות ויופיע לך כמה יש בסה"כ.
אפשרות יותר פשוטה היא לבדוק בשלוחת הניהול בקו - שלוחה 4/1/2. -
@613-0 כתב באיך יודעים כמה דקות נכנסו למערכת שלי בחודש הקודם?:
@מזדה ככל הידוע לי יש 2 דרכים לעשות את זה:
בתיקיית לוג יש קובץ עם פירוט המתקשרים (נראה לי מחולק לפי חודשים), צריך להוריד אותו ולפתוח באקסל - לסמן את עמודת השניות ויופיע לך כמה יש בסה"כ.
אפשרות יותר פשוטה היא לבדוק בשלוחת הניהול בקו - שלוחה 4/1/2.תיקון טעות - השלוחה להאזנה לחודשים קודמים היא 4/1/3
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות