הוראת קבע בנדרים פלוס
-
@שמואל-מאיר
לא הבנתי מה הכוונה אולי תסביר -
@שמואל-9 בחלק הזה של שמירת פרטי אשראי אם יש לך חשבון בנדרים פלוס שאליו אתה סולק, אתה צריך לבקש מהם ApiValid ולהוסיף אותו אחרי ה= של ההגדרה:
nedarim_plus_ApiValid= -
@שמואל-מאיר
זה מה שהם שלחו לי האם אני כותב את זה ככה
MosadId:
1000106
ApiValid:
XLYKNg20qX
ככה לשים במערכת
nedarim_plus_ApiValid=MosadId:1000106ApiValid:XLYKNg20qX -
@שמואל-9 לא. אתה צריך להוסיף אחר השווה רק את מה שקיבלת מנדרים
-
@שמואל-9 אגב, אני לא יודע אם הנתונים הללו רגישים אז עדיף שתמחק את זה מההודעה.
-
@שמואל-מאיר
תודה רבה האם אני צריך להוסיף גם : אחרי הX או לא
בכל אופן מחקתי את ההודעה -
@שמואל-9 את כל השורה הזו אתה צריך לשים.
-
@שמואל-מאיר
מה המייל שלך אני יתכתב איתך במייל -
@שמואל-מאיר
@שמואל-מאיר כתב בהוראת קבע בנדרים פלוס:אגב, אני לא יודע אם הנתונים הללו רגישים אז עדיף שתמחק את זה מההודעה.
שאלתי את נדרים פלוס ואפשר לפרסם את זה
-
@שמואל-9 הה טוב לדעת
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות