תיקיית QueueRecord הקלטות שיחה ממודל תור
-
אני ישמח אם יש למישהו מידע איך לשמוע את ההקלטות שיחה ממודל תור שנמצא בתיקיית QueueRecord
-
-
@מורג @ערוץ-הסקרים הוא מתכוון לכוראה לשמוע דרך המערכת עצמה ולא דרך המחשב.
בעבר בדקתי את זה ואין אפשרות סטנדרטית.
מה שכן אפשר זה לעשות סקריפט שירוץ נגיד כל כמה דקות ויעתיק את ההקלטות שיחה מהתקייה שם לשלוחה של השמעת קבצים. -
@הרב @ערוץ-הסקרים
זה מה שהתכוונתי, לשמוע דרך המערכת, איך עושים סקריפט, כי לעשות משימה, זה לא נתן לי, כי זה לא 000.WAV.
תודה -
@מורג אני יכול לעשות לך בתשלום (בפרטי)
במחשבה שניה, אני נזכר שכבר עשיתי למישהו משהו כזה בעבר רק שרץ כל X ימים ולא דקות, וזה יצטרך התאמה, עכ"פ בפרטי..
-
@מורג בעיקרון אתה יכול להעביר את כל התקייה ביחד ולא כל קובץ בנפרד
-
@הרב איך?
מה פעם בכמה ימים כאילו?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות