שידור חי איכותי
-
יש לנו היום מעמד גדול ואני רוצה לעשות שידור חי מהקו שלנו איך אני יכול לחבר את מערכת ההגברה לקו כדי שמי ששומע ישמע באופן איכותי ותקין
תודה רבה -
@אנונידוס כתב בשידור חי איכותי:
יש לנו היום מעמד גדול ואני רוצה לעשות שידור חי מהקו שלנו איך אני יכול לחבר את מערכת ההגברה לקו כדי שמי ששומע ישמע באופן איכותי ותקין
תודה רבהשלח מייל לשירות הלקוחות
-
@MGM-IVR כתב בשידור חי איכותי:
@אנונידוס כתב בשידור חי איכותי:
יש לנו היום מעמד גדול ואני רוצה לעשות שידור חי מהקו שלנו איך אני יכול לחבר את מערכת ההגברה לקו כדי שמי ששומע ישמע באופן איכותי ותקין
תודה רבהשלח מייל לשירות הלקוחות
ואז מה הם נותנים לי שירות לדר דרך סטירמינג
ויש לזה עלות? -
@אנונידוס כתב בשידור חי איכותי:
יש לנו היום מעמד גדול ואני רוצה לעשות שידור חי מהקו שלנו איך אני יכול לחבר את מערכת ההגברה לקו כדי שמי ששומע ישמע באופן איכותי ותקין
תודה רבהתוכל גם לחייג דרך SIP ממחשב שמחובר למערכת ההגברה (צריך בדרך כלל כרטיס קול + חיבור לרשת) אפשר או מהתוכנה או מהדפדפן ומשם לחייג לשלוחת הפעלת שידור חי (בעלות יחידות בדרך כלל) וזה גם יוצא באיכות גבוהה יחסית או לחילופין לחבר פלאפון פשוט למערכת ההגברה ולחייג להפעלת שידור חי אבל אז אי אפשר לדעת איזה איכות זה ייצא וגם צריך כבל מתאים של דיבורית בלבד לפלאפון ואני לא בטוח שזה קיים בכל פלאפון
-
@הלי כתב בשידור חי איכותי:
@אנונידוס כתב בשידור חי איכותי:
יש לנו היום מעמד גדול ואני רוצה לעשות שידור חי מהקו שלנו איך אני יכול לחבר את מערכת ההגברה לקו כדי שמי ששומע ישמע באופן איכותי ותקין
תודה רבהתוכל גם לחייג דרך SIP ממחשב שמחובר למערכת ההגברה (צריך בדרך כלל כרטיס קול + חיבור לרשת) אפשר או מהתוכנה או מהדפדפן ומשם לחייג לשלוחת הפעלת שידור חי (בעלות יחידות בדרך כלל) וזה גם יוצא באיכות גבוהה יחסית או לחילופין לחבר פלאפון פשוט למערכת ההגברה ולחייג להפעלת שידור חי אבל אז אי אפשר לדעת איזה איכות זה ייצא וגם צריך קבל מתאים של דיבורית בלבד לפלאפון ואני לא בטוח שזה קיים בכל פלאפון
אוףף אני לא יכול לתת מוניטין
אבל יישר כח עצום
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות