רשימה לבנה
-
-
@אביי-ורבא תודה רבה לך גם על המהירות של הענות
אני עשיתי זאת ועשיתי בשיגור הודעות עוד שימה שמספור 2 האם לזה הכוונה filter=1,12,3 מחקתי הכל וכתבתי רק 2 זה לא עובד לי
אני מתנצל על הבורות -
@הפצת-התורה למה אתה תלוי ברשימת התפוצה? תיקח את רשימת התפוצה ותכניס אותה לרשימה הלבנה.
-
@הפקות-בע-מ-0 אבל איך אני מגדיר שהרשימה הלבנה ילקח דווקא לשלוחה מסוימת זה לא הולך לי
-
@הפצת-התורה איפה אני מכניס את ההגדרה הזו
template_filter=2
template_filter_active_go_to=/4 -
@הפצת-התורה
בהגדרות מתקדמות של השלוחה -
@שמואל-9 תודה
שמתי וזה לא עוזר
הכנסתי בהגדרת מתקדמות של שלוחה 4 ועשיתי בשיגור הודעות רשימה לבנה זה חוסם את כולם מלהכנס למערכת ולא רק בשלוחה זו -
@הפצת-התורה השאלה מאיפה נלקח הרשימה הלבנה האם זה עוד קמפיין והוא מספר 2
-
@הפצת-התורה הכי פשוט זה להשתמש בהגדרות רשימה לבנה
תגדיר בשלוחה שאתה רוצה שיכנסו אליה עם רשימה לבנה את ההגדרה:white_list=yesובשלוחה הזאת תיצור קובץ בשם
WhiteList.iniובו תכניס את רשימת המספרים שיהיו פתוחים כל מספר בשורה נפרדת.
אם אתה רוצה יותר פונקציות תראה בתיעוד של הרשימה לבנה כאן -
@הרב ב"ה הסתדרתי האם יש אפשרות שישמעו את ההודעה של השלוחה לפני ההודעה אין לך גישת הרשאה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות