ניתוב שיחה כשמגיע לתא קולי
-
הגדרתי בניתוב שיחה
ניתוב לכמה מספרים ביחד (שכאשר הראשון עונה, השיחה מפסיקה לצלצל לכולם).routing_multiple=yes
והבעיה הוא שאם יש טלפון אחד שמכובה, אז זה מגיע מיד לתא קולי שלו, והמערכת מזהה שמישהו ענה וזה מפסיק לצלצל אצל כל האחרים!
מה הפתרון לזה ? -
@לב-שמח
שיפסיק לזמן הקמפיין את התא קולי שלו ואח"כ יחזיר -
@שמואל-9
זה לא קמפיין!
זה שירות של ארגון שמאפשר להתקשר כל השנה לחברי הארגון! -
@לב-שמח תבטל בהגדרות הטלפון הפניית שיחה לתא קולי
-
@לב-שמח לא כ"כ הבנתי מה בדיוק הצרכים שלך.
אבל אולי יעזור לך ההגדרה שכשהנציג עונה זה ישמיע לו תפריט אם לקבל את השיחה או לא.
ואז כל זמן שהוא לא בחר לענות זה לא יפסיק לחייג לשאר הנציגים.
שים לב שאתה משלם יחידות גם על הזמן שהתפריט מושמע לנציג.
זה ההגדרה:routing_answer_tfr=yes
ציטוט מהתיעוד כאן:
תפריט האם לקבל את השיחה או לדחותה
ניתן להגדיר שהעונה לשיחה יהיה לו תפריט האם לקבל את השיחה או לדחות אותה, ע"י ההגדרהrouting_answer_tfr=yes
ואז כאשר עונים לשיחה יהיה תפריט, M1693 "שיחה זו מועברת אליכם באמצעות הפלטפורמה הטכנולגית של ימות המשיח, לקבלת השיחה הקישו 1, >לדחיית השיחה הקישו 2"
באם העונה דחה את השיחה, המאזין חוזר לתפריט.
אם רוצים שיילך לשלוחה אחרת, ניתן להגדירrouting_answer_tfr_hangup_goto=/1
כאן בדוגמה ילך לשלוחה 1 שתחת השלוחה הראשית.
יתן לראות לוג של מי ענה ומי דחה -
בתוך התיקיה של החיוג בקובץ LogRoutingAnswerTfr
וכן בתיקית LOG בקובץ LogRoutingAnswerTfr -
@הרב
ניסיתי וזה לא עוזר!
כי ברגע שמישהו עונה, אפילו אם הוא לא הקיש 1 לקבלת השיחה, זה מפסיק לצלצל אצל האחרים! -
@לב-שמח במודול תור זה כן עובד.
תנסה אולי לבדוק אם מודול תור מתאים לדרישות שלך.